تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از بازداشت رئیس سازمان نظام روانشناسی

پوراعتماد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

رئیس سازمان نظام روانشناسی بازداشت شد رئیس سازمان نظام روانشناسی بازداشت شدحمیدرضا پوراعتماد عضو سازمان نظام روانشناسی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از بازداشت رئیس این سازمان به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی خبر داد و گفت: علی‌رغم اینکه عباسعلی اللهیاری از سال گذشته رد صلاحیت شده بود ولی همچنان به صورت غیرمستقیم در کافه کارتابل امضا می‌کرد.

 عضو سازمان نظام روانشناسی در ارتباط با بازداشت رئیس این سازمان اظهار کرد: عباسعلی اللهیاری به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی توسط پلیس آگاهی بازداشت شده است.

وی افزود: در سال 95 نیز آقای اللهیاری برای چند روز بازداشت شده بود که با ضمانت ملکی معاونش از زندان آزاد شد ولی از آن زمان تاکنون بقیه پرونده‌ها در سازمان نظام روانشناسی مسکوت مانده بود.

پوراعتماد مطرح کرد: از مهر ماه سال گذشته رد صلاحیت رئیس سازمان روانشناسی توسط دفتر رئیس جمهور انجام گرفت ولی علی‌رغم این رد صلاحیت همچنان عباسعلی اللهیاری در کافه یا تریا کارتابل سازمان را امضا می‌کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از بازداشت رئیس سازمان نظام روانشناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..