تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام در حال آزمایش روشی جدید برای دیدن پست‌ها است

اینستاگرام در حال تست روشی جدید برای دیدن پست‌ها استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک قابلیت مرور کردن سریع و بی دردسر استوری‌ها را در بخش‌های دیگر اینستاگرام هم مشاهده کنیم. یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده از یک کاربر اینستاگرام نشان می‌دهد که اینستاگرام یک راه جدید برای مرور کردن پست‌ها جدید معرفی می‌کند. در این روش جدید، برای دیدن پست‌ها فقط کافی است یک پست را لمس کنیم، همانگونه که استوری‌ها را مرور می‌کنیم.

حالا، اینستاگرام در مصاحبه‌ای با TechCrunch تأیید کرده است که روش جدید مرور کردن پست‌ها در بخش اکسپلور این شبکه اجتماعی در حال تست شدن است. سخنگوی این شرکت درباره این قابلیت جدید گفته است: «ما همیشه در حال تست کردن راه‌ها برای بهبود تجربه کاربران در اینستاگرام هستیم و شما را به اشخاص و چیزهایی که دوست دارید، نزدیکتر می‌کنیم.» وی همچنین اعلام کرده است که این روش جدید در اصل برای مرور کردن پست‌هایی در نظر گرفته شده است که اشخاص آن‌ها را فالو می‌کنند.

اینستاگرام در حال حاضر هم از یک ویژگی اتوماتیک برای مرور کردن ویدئوهایی که در بخش اکسپلور وجود دارند، فعال کرده است که ویدئوها به سمت بالا حرکت می‌کنند و تک تک پخش می‌شوند. پیش از این هم زمان جشن هالووین، ویدئوهایی با موضوع یکسان را پیشنهاد داد اما برای تصاویر بهترین کاری که می‌شد انجام داد این بود که فقط با یک لمس باز شوند، مدتی روی صفحه دیده شوند و از صفحه خارج شوند؛ همانگونه که استوری‌ها در اینستاگرام عمل می‌کنند.

این قابلیت که نام آن Tap to Advance نامیده می‌شود برای اولین بار توسط Snapchat معرفی شد. این قابلیت نیاز ندارد که شست خود را روی صفحه نگه دارید و برای اسکرول کردن آن را مدام جابجا کنید. این قابلیت همچنین تمام مدیا را به صورت تمام صفحه باز می‌کند. مزیت دیگر Tap to Advance این است که کاربران می‌توانند در آن تبلیغات را به راحتی مشاهده کنند.

حال باید دید اینستاگرام می‌تواند جی اسنپ چت را به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی در بین نوجوانان هم بگیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: حذف هوشمندانه محتوای توهین‌آمیز در اینستاگرام

انتهای پیام/

تست روشی جدید برای دیدن پست‌های اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام در حال آزمایش روشی جدید برای دیدن پست‌ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..