تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عینک‌های مطالعه‌ای که از آینده آمده‌اند +فیلم

عینک‌های مطالعه‌ای که از آینده آمده‌اند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این عینک‌های مطالعه از زمان آینده به امروز سفر کرده اند. یک شرکت عینک‌سازی، عینک کوچکی طراحی کرده است که برای ماندن روی صورت شما نیازی به دسته ندارد. این عینک به هر قسمت از بینی که شما بخواهید می‌چسبد. نام این عینک Thinoptics است. این شرکت ادعا می‌کند عینک‌های بی‌دسته اش به هیچ عنوان از روی صورت شما تکان نخواهند خورد.

Thinoptics یک عینک بسیار سبک و قابل حمل است. نکته جالب این عینک آن است که دارای یک جعبه کوچک و جذاب است. این جعبه عینک می‌تواند به صورت مخفیانه در یک قاب گوشی تلفن‌همراه قرار بگیرد. البته شما حتی می‌توانید آن را در دسته کلیدهای خود نگهداری کنید.

بدنه این عینک از جنسی طراحی شده است که شما می‌توانید حتی آن را بچرخانید و تا کنید، این عینک صدمه ای نمی‌بیند با این وجود شرکت سازنده برای این که شما مطمئن باشید برای آن‌ها گارانتی مادام العمر در نظر گرفته است. البته ظاهر این عینک‌ها کمی عجیب است ولی به راحتی حمل کردنش می‌ارزد.
در ادامه فیلمی از Thinoptics را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

عینک بدون دسته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عینک‌های مطالعه‌ای که از آینده آمده‌اند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..