تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یازدهمین دوره از نمایشگاه نانو فناوری آغاز به کار کرد

با حضور پررنگ کشور‌های خارجی برای انتقال فناوری از ایران؛

آغاز به کار یازدهمین دوره از نمایشگاه نانو فناوری/ حضور پررنگ کشور‌های خارجی برای انتقال فناوری از ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یازدهمین دوره از نمایشگاه نانو فناوری صبح امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران  کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه با هدف تجاری‌سازی محصولات نانو فناوری و کمک به چرخه اقتصادی آغاز به کار کرد، در این نمایشگاه  114 غرفه از کشورهای خارجی حضور دارند.

همچنین 74 غرفه به شرکت‌های تولیدی و خدماتی اختصاص یافته است و مابقی غرفه‌ها مختص دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز رشد است.

 برگزاری 15 کارگاه آموزشی در نمایشگاه نانو فناوری

از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه می‌توان به حضور غرفه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برای آشنا کردن آن‌ها با فناوری نانو  اشاره کرد و در همین راستا 15 کارگاه آموزشی در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد.

حضور هفت هیأت تجاری به منظور مذاکره با ایران، رونمایی از چند محصول جدید، حضور و نمایش طرح‌های نوآورانه و بسیاری دیگر از جمله برنامه‌هایی هستند که در طول نمایشگاه اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یازدهمین دوره از نمایشگاه نانو فناوری آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..