تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور آغاز شد

رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهم فوری///آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروزمحمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: داوطلبانی که به تحصیل در دانشگاه پیام نور علاقمندند، می‌توانند از امروز (شنبه) در تکمیل ظرفیت بدون آزمون این دانشگاه برای مقطع کارشناسی شرکت کنند.

وی ادامه داد: تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور در سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش  آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند برای ثبت‌نام بدون آزمون در این دانشگاه از امروز  اقدام نمایند.

زمانی تصریح کرد: این فرآیند صرفا ویژه داوطلبانی است که قصد دارند با سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل شوند، ولی  ثبت نام داوطلبان در تکمیل ظرفیت نه تنها برای دانشگاه پیام نور بلکه برای دیگر دانشگاه‌ها هم فراهم نشده است.

وی چندی پیش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعیین تکلیف ثبت نام داوطلبان بدون آزمون در این دانشگاه گفت: باهماهنگی‌های به عمل آمده با بخش‌های ذیربط وزارت علوم و موافقت‌های دریافت شده، مسائل و مشکلات ثبت نام داوطلبان بدون آزمون در دانشگاه پیام نور رفع شده است و این دانشگاه به زودی کار ثبت‌نام این افراد را در مرحله تکمیل ظرفیت آغاز خواهد کرد که شامل داوطلبانی است که با مدرک تحصیلی تقاضای تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند.

انتهای پیام/

آغاز ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..