تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات نوار صوتی مربوط به قتل خاشقجی منتشر شد

روزنامه ینی شفق ترکیه جزئیات نوار صوتی مربوط به قتل خاشقجی را منتشر کرده که درآن امده جمال خاشقجی، روزنامه نگار برجسته عربستانی ساعت یک و پانزده دقیقه بعدازظهر وارد کنسولگری شده و تلفن همراه خود را به نامزدش داده است.

روزنامه ینی شفق ترکیه جزئیات نوار صوتی مربوط به قتل خاشقجی را منتشر کرده که درآن امده جمال خاشقجی ، روزنامه نگار برجسته عربستان ی ساعت یک و پانزده دقیقه بعدازظهر وارد کنسولگری شده و تلفن همراه خود را به نامزدش داده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه گزارش داد: خاشقجی وارد دفتر کنسول شد و پس از آن دو نفر از گروه ترور پشت سر او وارد دفتر شدند و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و به اتاقی دیگر بردند.

الجزیره به نقل از ینی شفق ادامه داد: خاشقجی سعی کرد از خودش دفاع کند، اما گروه ترور به ضرب و جرح او ادامه داد و سپس او را بیهوش کرد.گروه ترور پس از آن بدن او را در اتاق سوم در کنسولگری با اره قطعه قطعه کرده است.

قتل روزنامه نگار سعودی جمال خاشقچی

الجزیره مباشر در ادامه افزود: روزنامه ینی شفق اعلام کرد آنچه منتشر می‌کند جزئیات نوار صوتی است که حکایت از ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول دارد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد جمال خاشقجی ، روزنامه نگار مخالف آل سعود به دست محافظ شخصی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان کشته و سپس جسدش مثله و این موضوع کاملا اثبات شده است.

این روزنامه ادامه داد تیمی که در قتل خاشقجی نقش داشتند پس از دقایقی محل جرم را ترک کردند، اما تیم دومی که وارد محل جرم شده بودند ماموریت شان از بین بردن دلایل و مستندات بود.

ینی شفق نوشت تیم ترور چمدان‌های بزرگی را از بازاری در استانبول خریداری کردند تا جسد قطعه قطعه شده خاشقجی را در آن جای دهند و با خود ببرند.

این روزنامه تاکید کرد یکی از اعضای تیمی که ماموریت داشت مستندات محل جرم را از بین ببرد محمد صلاح الطبیقی، رئیس مرکز پزشکی قانونی بود. اطلاعات ترکیه به مستنداتی که اثبات می‌کند عملیات پاک سازی محل وقوع جرم انجام شده است دست یافته و این موضوع کاملا اثبات شده است.

ینی شفق نوشت العتیبی، سرکنسول عربستان سعودی در استانبول چند روزی است که حال مناسبی ندارد و با لغو همه دیدار‌ها و برنامه هایش در منزل خود به سر می‌برد.

این روزنامه نوشت نیرو‌های امنیتی ترکیه معتقدند بخشی از جسد خاشقجی در باغچه کنسولگری دفن شده است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/604324

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات نوار صوتی مربوط به قتل خاشقجی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..