تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه پیام نور کرمانشاه میزبان بیست و دومین مسابقات قرآن پیام نور

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از فردا به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار می شود


به گزارش سایت پی ان یو نیوز مرحله کشوری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمانشاه از ۲۲ مهرماه آغاز و به مدت سه روز ادامه دار
این مسابقات طی سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی آن در بین ۵۰۰ مرکز واحد پیام نور کشور و با رقابت ۱۷ هزار نفر در اردیبهشت‌ماه برگزار شد و افراد منتخب در مرحله استانی مسابقات در شهریورماه سال جاری به رقابت با یکدیگر پرداختند و از این تعداد ۲۵۰ نفر به مرحله نهایی در سطح کشور راه یافتند


 این جشنواره در مرحله مقدماتی در سطح مراکز و در مرحله استانی در سطح ۳۱ استان در شش بخش ادبی، آوایی، پژوهشی، معارفی، هنری و فناوری در ۳۴ رشته برگزار شده است.

مرحله کشوری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در مجتمع زیتون کرمانشاه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 داوری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برعهده داوران ممتاز و بین‌المللی استان کرمانشاه و خارج از استان انجام خواهد شد.

اختتامیه این دوره از مسابقات ۲۴ مهرماه در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه پیام نور کرمانشاه میزبان بیست و دومین مسابقات قرآن پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..