تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چابکسوار برتر هفته اول مسابقات کورس پاییزه آق قلا مشخص شد


در دور اول اسب سایروس قیدار با چابکسوار طاهر گوگ نژاد اول و در دور دوم اسب تام لیدی با چابکسواری رامین آق آتابای قهرمان شد.


در دور سوم اسب پانتی با چابکسوار نورمحمد بهادر عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دور چهارم هم چابکسوار نورمحمد بهادر با اسب وال دایور استار باز هم قهرمان شد.


در دور پنجم اسب سامین با کمال دلیجه عطا اول شد و در دور ششم اسب کاراکو با چابکسوار امیر مختومی قهرمانی را کسب کرد و دور هفتم چابکسوار قربان محمد اودک با اسب لندی اول شد.


در این دوره از مسابقات، نورمحمد بهادر با دو عنوان قهرمانی و دو نائب قهرمانی و کسب ۲۴ امتیاز چابکسوار برتر مسابقات هفته کورس پاییزه ۹۷ آق قلا شد.


انتهای پیام/م

هفته اول مسابقات کورس پاییزه ۹۷ آق‌قلا برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چابکسوار برتر هفته اول مسابقات کورس پاییزه آق قلا مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..