تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمانان برای رسیدن به هدف استقامت داشته باشند/اگر مجاهدین نبودند فساد گسترده می‌شد

مسلمانان برای رسیدن به هدف استقامت داشته باشند/اگر مجاهدین نبودند فساد گسترده می‌شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛آیت الله العظمی حسین نوری همدانی شامگاه جمعه در دیدار تعدادی از شهرداران مناطق جنوب لبنان، اظهار داشت: موضوع جهاد در اسلام بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه باید مسلمانان برای رسیدن به هدف خود استقامت داشته باشند، گفت: عظمت و قدرت نیز با جهاد ارتباط دارد و مسلمانان مجاهد هستند که قدرت دارند.

این مرجع تقلید افزود: یکی از کتاب‌های بسیار مهم ما وسائل الشیعه است و در این کتاب ۳۵ هزار حدیث جمع آوری شده که مربوط به احکام فقهی است و یکی از موضوع‌های آن در مورد جهاد است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ وقت نباید جهاد را فراموش کنیم، ابراز کرد: قرآن درباره جهاد بحث می‌کند وحتی سوره‌ای در مورد مجاهدین نیز در قرآن وجود دارد.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: در یک طرف مسلمانان عراق، سوریه و لبنان قرار دارند و یک طرف هم صهیونیست‌ها و کفار عربی و غربی هستند و نقش حزب الله در مقابله با دشمن بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در قرآن بر آمادگی مسلمانان در برابر دشمن تأکید شده است، افزود: در مرحله نخست آمادگی فکری و فرهنگی قرار دارد و بعد از آن آمادگی روحی است.

این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه کسی که به جهاد می‌رود باید خود را برای برخود با همه مشکلات آماده کند، گفت: آمادگی اقتصادی و اطلاعاتی نیز مهم است و بعد از این آمادگی باید به میدان نبرد رفت.

فق‌ها در صف نخست نبرد قرار دارند

آیت الله نوری همدانی به صف بندی در برابر دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: در کتب ما فق‌ها و کسانی که آشنا به موازین اسلامی و فرهنگ اسلامی هستند در صف نخست مبارزه با دشمن قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در صف بعدی قاریان و کسانی که با قرآن آشنایی بیشتری دارد قرار می‌گیرند، گفت: در صف سوم نیز افراد شجاع هستند چرا که شجاعت امری روحی و بسیار تأثیرگذار است.

این استاد سطوح عالی حوزه در خصوص اهمیت روز اربعین نیز گفت: قدرتی در دنیا نمی‌تواند جمعیتی ۳۰ میلونی را جمع کند و این راهپیمایی در اربعین از قدرت اباعبدالله (ع) و اسلام است.

حزب الله دارای جایگاه بالایی در منطقه است

وی با بیان اینکه حزب الله دارای جایگاه بالایی در منطقه است، گفت: من از نزدیک شجاعت حزب الله لبنان را دیده‌ام و امیدوارم به زودی بتوانند صهیونیست را به طور کامل نابود کنند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: بدون جهاد نه ملکی نه حکمتی و نه علمی است و برای دست‌یابی به این‌ها غیر از جهاد راهی وجود ندارد.

اگر مجاهدین نبودند فساد گسترده می‌شد

وی با بیان اینکه خداوند افراد مجاهد را قرار داده و مزایایی برای آن‌ها قائل است، گفت: اگر مجاهدین نبودند فساد در جامعه گسترده می‌شد.

این مرجع تقلید گفت: حزب الله شجاع و با غیرت است و اگر حزب الله و شهدای ما نبودند اکنون اسلام پیشرفت نمی‌کرد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمانان برای رسیدن به هدف استقامت داشته باشند/اگر مجاهدین نبودند فساد گسترده می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..