تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی بدون سرنشین،مغازه سیار شما +فیلم

خودروی بدون سرنشین،مغازه سیار شما +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که خودروهای بدون راننده یا خودران وارد دنیای ما شده اند. آن‌ها هر روز بیش از گذشته پیشرفت می‌کنند و بهتر می‌شوند. کار اصلی این خودرو راحت‌ کردن رانندگی برای انسان‌ها است. بعضی اوقات این خودروهای بدون راننده کارهایی فراتر از جابه‌جایی انسان‌ها می‌کنند. آن‌ها کالاهای آن‌ها را نیز به دستشان می‌رسانند.

مغازه‌های سیار مدت‌های زیادی است که به خریداران سرویس می‌دهند. اما هیچ وقت آن‌ها را بدون فروشنده ندیده ایم. اما حالا مغازه سیاری در حال تولید است که علاوه بر فروشنده، راننده هم ندارد!

این خودروی بدون راننده می‌تواند آینده مغازه‌های خواربار فروشی را تغییر دهد. شرکت تازه تاسیس Nuro یک کانسپت از خودروی بدون سرنشین خود را رونمایی کرده است که می‌تواند مواردی که آنلاین خریداری کرده اید را جلوی خانه شما بیاورد.

Nuro با این که یک شرکت تازه تاسیس است همکاری‌های خوبی با دیگر شرکت‌ها داشته است. برای مثال او با شرکت کروگر ( Kroger) برای یک برنامه آزمایشی در اسکات دایل همکاری کرده بود.

خریداران، کالاهایی که می‌خواهند در همان روز تحویل بگیرند به‌صورت آنلاین سفارش می‌دهند. و زمانی که خودرو همراه با سفارش آن‌ها درب منزلشان می‌رسد، یک پیام برای آن‌ها ارسال می‌شود. شما حتی می‌توانید مسیر او را از روی نقشه دنبال کنید. نکته جالب این است ‌که برای برداشتن کالاها باید یک کد مخصوص را درقسمت مخصوص خودرو وارد کنند و پس از آن درب صندوق برای شما باز می‌شود.

صندوق این خودرو تا 12 بسته خرید روزانه را در خود جای می‌دهد. در ضمن تحویل این کالا رایگان نیست و 5.95 دلار هزینه دارد. که به نظر برای این راحتی مبلغ زیادی نیست.

در ادامه فیلمی از این خودروی بدون سرنشین و مغازه سیار را مشاهده می‌کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی بدون سرنشین،مغازه سیار شما +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..