تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگ بزرگ پیش پایِ طرفداران آقای گل سری آ

۷۸۳۷۳۷

۳۳ بازدید

جنوا برای آزادسازی پیاتک ۵۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

 وبسایت نود: بنابه گزارش یک رادیوی محلی در ایتالیا، جنوا به تازگی پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی ناپولی برای جذب کریشتوف پیاتک، آقای گل لهستانی سری آ را رد کرده است.

از سوی جنوا به پارتنوپی اعلام شده که رقم درخواستی آن ها برای مهاجم لهستانی، دو برابر این مبلغ پیشنهادی یعنی ۵۰ میلیون یورو خواهد بود. از طرف دیگر این رادیوی محلی گزارش داده که جنوا در زمستان به پیشنهادات مربوط به پیاتک توجهی نخواهد کرد و تنها در تابستان ۲۰۱۹ با تیم های خواهان وارد مذاکره خواهد شد.

سنگ بزرگ پیش پایِ طرفداران آقای گل سری آ

از یوونتوس، بارسلونا و دورتموند به عنوان جدی ترین مشتریان پیاتک نام برده شده بود.

کریشتوف پیاتک مهاجم ۲۳ ساله لهستانی در تابستان ۲۰۱۸ با قراردادی ۴،۵ میلیون یورویی از کراکوویا به جنوا پیوست و از آن زمان موفق شده در ۸ بازی برای روسوبلو در تمامی رقابت ها ۱۳ بار گلزنی کند. او شب گذشته در دومین بازی خود برای تیم ملی لهستان نیز موفق شد نخستین گل خود را وارد دروازه پرتغال کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگ بزرگ پیش پایِ طرفداران آقای گل سری آ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..