تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت ستاره آلمانی آرسنال برطرف شد

۷۸۳۷۳۶

۵۵ بازدید

مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال به تمرینات گروهی این تیم بازگشته است.

ورزش سه: مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال به تمرینات گروهی این تیم بازگشته است.

 مسوت اوزیل چند روزی به دلیل مشکلاتی که در ناحیه کمر داشت در ترکیب توپچی ها غایب بود و نتوانست در ترکیب این تیم در جریان پیروزی درخشان 1-5 مقابل فولام نیز حضور پیدا کند اما حالا این هافبک خلاق شرایط بازی کردن را پیدا کرده و می تواند آرسنال را در هفته های پیش رو همراهی کند.

مصدومیت ستاره آلمانی آرسنال برطرف شد

با توجه به خداحافظی از تیم ملی آلمان، مسوت اوزیل این هفته در لندن ماند و راهی اردوی تیم ملی نشد تا در آرامش ریکاوری کند و حالا امروز او در تمرینات گروهی حضوری فعال داشته است.

اما شرایط پتر چک برای حضور در ترکیب آرسنال برای دیدار 22 اوکتبر مقابل لسترسیتی هنوز نامشخص است. پتر چک در اواخر ماه سپتامبر از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و معلوم نیست بتواند توپچی ها در بازی بعدی همراهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت ستاره آلمانی آرسنال برطرف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..