تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این وضع که حتما قهرمان آسیا هستیم آقایان کارشناس!

با این وضع که حتما قهرمان آسیا هستیم آقایان کارشناس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی قطر که خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌کند، در نخستین مسابقه تدارکاتی فیفا دی از ساعت ۱۹ دیشب در استادیوم جاسم بن حمد و در حضور پُر شور تماشاگران‌اش به مصاف تیم ملی اکوادور رفت.

قطری‌ها برخلاف انتظار نمایش درخشانی در این دیدار داشتند و موفق شدند در دقیقه ۳۲ روی پاس کوتاه حسن الهیدوس از روی ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننده اکرم عفیف در شلوغی محوطه جریمه اکوادور به گل برسند و با درخشش دو ستاره باشگاه السد پیش بیافتند.

در دقیقه ۳۶ المعز علی، مهاجم جوان باشگاه السد با شوت زمینی پشت محوطه جریمه دروازه اکوادور را برای دومین بار باز کرد تا تیم ملی قطر با پیروزی ۲ بر صفر نیمه اول را به اتمام رساند.

حسن الهیدوس، کاپیتان و با تجربه‌ترین بازیکن تیم ملی قطر در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند انر والنسیا یکی از گل‌های خورده اکوادور را در دقیقه ۶۶ پاسخ داد، اما کمتر از یک دقیقه بعد باز هم المعز علی توانست یک گل دیگر برای تیم قطر بزند.

در ادامه این دیدار جذاب، انر والنسیا و خوزه سوالوس در دقایق ۷۰ و ۸۹ برای اکوادور گلزنی کردند ولی در نهایت این ملی پوشان قطر بودند که توانستند دست به کار بزرگی بزنند و با نتیجه ۴ بر ۳ این مسابقه تدارکاتی را با پیروزی پشت سر بگذارند؛ ضمن اینکه اکوادور با اخراج فریکسون ایرازو و انر والنسیا در دقایق ۷۳ و ۴+۹۰ با ۹ بازیکن این دیدار را به پایان رساند.

همچنین در دیگر بازی در قاره کهن، عربستان در خاک خود میزبان برزیل بود و بازی را با نتیجه 2-0 باخت. شکست عربستان در حالی رقم خورد که این تیم بازی زیبا و خوبی از خودش به نمایش گذاشت و با توجه به پیروزی قطر برابر اکوادر و نمایش خوب عربستان، به نظر می رسد زنگ خطر برای تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به صدا در آمده است.

قبل از این بازی ها کره جنوبی اروگوئه را دو بر یک برد و تیم ژاپن هم با سه گل پاناما را بدرقه کرد ولی اگر این روزها دوباره سراغ اکثر کارشناسان ایرانی بروید با قدرت می گویند تیم ملی و کی روش قهرمانی آسیا را به ایران بدهکار هستند! در واقع آنها از یکسو می گویند ایران در جام جهانی بد بازی کرد و از سوی دیگر تاکید دارند «این تیم که باید قهرمان آسیا شود». زبان بازیکنان و کی روش مو در آورد بس که هشدار دادند رقبا مشغول آماده سازی قدرتمند هستند ولی طبق نظر کارشناسان، این نتایج و آماده سازی رقبا جای نگرانی ندارد چون تیم ملی ایران با با کمترین تدارک وظیفه دارد قهرمان آسیا شود!

256 43


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این وضع که حتما قهرمان آسیا هستیم آقایان کارشناس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..