تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس تاریخ شجاعت و مقا

دفاع مقدس تاریخ شجاعت و مقاومت یک ملت است/ به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی دیدار تولیت آستان قدس رضوی  با نویسنده و راوی کتاب فرنگیس، صفحه رسمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با انتشار پستی در خصوص این دیدار به روز رسانی شد. سید ابراهیم رئیسی در این دیدار  به شجاعت و مقاومت خانم فرنگیس در دفاع از وطن و ارزش‌های الهی اشاره کرد و او را برای دختران و زنان ایران‌زمین الگو دانست. او همچنین از مقام این بانوی متدین تجلیل کرده و کار نویسنده کتاب فرنگیس را در برجسته کردن نقش بانوان در دفاع مقدس موثر دانست.

گفتنی است؛ کتاب « فرنگیس » یکی از آثار قابل تأمل در زمینه حضور تاثیرگذار زنان در دوران دفاع‌مقدس است که اخیرا رهبری به آن توجه ویژه داشته اند.

در ادامه می‌توانید پست منتشر شده در صفحه رسمی سید ابراهیم رئیسی را در خصوص این دیدار ببینید:

دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت یک ملت است؛ اگر رشادت مردم کشور از شهر تا روستا وجود نداشت، امروز شاهد این افتخارات و عزت آفرینی‌ها نبودیم لذا ثبت این آثار و کارهای ماندگار بسیار ضروری است.
خانم فرنگیس در سن کمتر از ۲۰ سالگی برای خدا، دفاع از وطن و ارزش‌های الهی دست به رشادت، شجاعت و مقاومت می‌زند. کسی که دارای چنین روحیه و شجاعتی است باید برای دختران و زنان ما الگو باشد.

ما از یک سو وظیفه داریم از مقام این بانوی متدین تجلیل کنیم و از سوی دیگر باید ایشان را به عنوان یک الگوی رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت به جامعه معرفی شود چراکه شجاعت ایشان نشان می‌‎دهد جنگ  و دفاع مقدس ما کاملاً مردمی بوده است.
کار خانم فرنگیس در دفاع مقدس و کار نویسنده کتاب فرنگیس در روایت رشادت‌های ایشان، نقش بانوان را در دفاع مقدس برجسته می‌کند.

دفاع مقدس تاریخ شجاعت و مقاومت یک ملت است/

دفاع مقدس تاریخ شجاعت و مقاومت یک ملت است/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس تاریخ شجاعت و مقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..