تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوحه خوانی عراقی‌ها برای دعوت از ایرانی‌ها در اربعین+فیلم

نوحه خوانی عراقی‌ها برای دعوت از ایرانی‌ها در اربعین+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قحطان البدیری از مداحان خوش صدا و معروف عراقی است که اخیرا ویدئویی از مداحی شنیدنی او در فضای مجازی توجه همگان را به خود جلب کرده است. او در مداحی اخیر خود به دوستی و نقطه اشتراک دو ملت ایران و عراق اشاره کرده و با اشعاری زیبا به استقبال و پذیرایی عراقی ها از ایرانی‌ها پرداخته است. گفته شده این مداحی دلنشین واکنش به مداحی میثم مطیعی برای خدام اربعین است.

قابل ذکر است؛ طی سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین حسینی مورد توجه بسیاری از مردم از سرتاسر جهان قرار گرفته است و همین امر موجب شده تا سران کشورهای غربی، عربستان سعودی،‌ رژیم صهیونیستی و... نسبت به این موضوع حساس شوند و به‌شدت در صدد تفرقه و تخریب آن بربیایند.

در ادامه می‌توانید فیلم منتشر شده از این مداح عراقی را که به دعوت ایرانیان برای حضور باشکوه تر در مراسم اربعین پرداخته است، مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوحه خوانی عراقی‌ها برای دعوت از ایرانی‌ها در اربعین+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..