تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Captives Plot of the Demiurge برای کامپیوتر – نسخه CODEX

بازی The Captives Plot of the Demiurge اثری اکشن و ماجراجویانه می باشد که از مبارزات درلحظه با تمرکزی جدی بر روی داستان بهره مند است. شما باید یک تیم قوی از زندانیان را ایجاد کرده و از آن ها استفاده کنید تا علیه برنامه های شوم Prince Pico و نیروهای اسرارآمیزش مقابله نمایید. دانلود بازی The Captives Plot of the Demiurge توسط استودیو Prism Game توسعه و انتشار یافته است. داستان بازی درباره ی تنش های بین دو فرقه ی مختلف در یک منطقه است. یک طرف داستان Prince Pico قرار دارد که می خواهد سر از اسرار و نیروهای جادویی Volturno در بیاورد و طرف دیگر، گروهی متحد که می خواهند جلوی این اقدام را بگیرند. شما باید با سایر زندانیان همراه شوید تا بتوانید نقشه ی اصلی Prince Pico را افشا کنید و جلوی آن را بگیرید.

هریک از زندانیان دارای شخصیت و داستان پس زمینه ی منحصر به فرد خود می باشند. اما همه ی آن ها یک هدف دارند: ماموریت های خود را انجام داده و سعی در آزادی خود کنند. تمامی کاراکترهای بازی The Captives Plot of the Demiurge با دقت بسیار بالایی طراحی شده اند. شما باید کاراکتر خود را برای هرمرحله طراحی کنید. شما می توانید اسم، آمارهای شخصی، اسلحه و ظاهر افراد را کاملا طراحی کنید و احساسی کاملا منحصر به فرد به هرکدام از آن ها بدهید. پس از اتمام هریک از مراحل، کاراکترهایی که ایجاد کرده اید به گالری شما اضافه خواهند شد و شما می توانید با آن ها صحبت کرده و تعامل داشته باشید.

The Captives Plot of the Demiurge PC-CODEX

دانلود-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge اسکرین-شات-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge اسکرین-شات-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge اسکرین-شات-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge اسکرین-شات-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge اسکرین-شات-بازی-The-Captives-Plot-of-the-Demiurge info

The Captives: Plot of the Demiurge is set during a struggle between two opposing ideologies. After Prince Pico and the city-state of Volturno leave the anti-magic Tetrarchy to explore the alluring possibilities of the magic sciences, the other states band together to retake Volturno and stop whatever scheme Pico may have begun with his newly-acquired arcane knowledge…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel i5-3450 @ 3.10 GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Realtek High Definition On-board Audio

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Captives Plot of the Demiurge برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..