تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدال برنز در دوی ۵۰۰۰ متر مردان به دیانی رسید

بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

مدال برنز دوی ۵۰۰۰ متر کلاس F۱۲/۱۳ بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به نماینده کشورمان رسید.

مدال برنز دیانی در دوی 5000 متر مردانبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدال برنز دوی ۵۰۰۰ متر کلاس F۱۲/۱۳ بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به دیانی از ایران رسید. در رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، در دوی ۵۰۰۰ متر مردان کلاس T۱۲/۱۳ میکائیل دیانی موفق به کسب مدال برنز شد. دیانی در این رقابت رکورد ۱۶:۱۹:۹۶ دقیقه را به ثبت رساند.

در این رقابت ورزشکار ژاپنی به مدال طلا رسید و ورزشکار ازبکی نشان نقره را از آن خود کرد.

دیگر نماینده ایران در این ماده، علی الهی بود که نتوانست به خط پایان برسد.

بيشتر بخوانيد: بهلول زاده در جمع ۱۸ نفر برتر قرار گرفت آرزو رحیمی چراغ اول طلا را روشن کرد فرج‌زاده: قول می‌دهم مدال نقره جاکارتا را در توکیو به طلا تبدیل کنم

انتهاي پيام/

كسب مدال برنز دووميدانی توسط نماينده كشورمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدال برنز در دوی ۵۰۰۰ متر مردان به دیانی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..