تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش از عدم رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان شرق گیلان

بارش‌های اخیر در گیلان خسارات زیادی را برای بسیاری از مردم به‌ویژه روستاهای شرق گیلان در شهرستان رودسر در پی داشت.

ارسال زمانبندی شده: 

پنجشنبه, 19 مهر, 1397 - 10:26

گزارش از عدم رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان شرق گیلان

به گزارش عمارنامه، از رشت، بارش‌های اخیر در استان گیلان خسارات زیادی را برای بسیاری از مردم گیلان به‌ویژه اهالی روستاهای شرق گیلان در شهرستان رودسر به همراه داشت.

ساکنان منطقه میان پشته و چینی‌جان رودسر هر ساله پس از بارش باران شاهد آبگرفتگی و سرریز شدن آب به سمت حسین‌آباد و احمدآباد هستند.

اهالی این روستاها با وجود مراجعات و مکاتبات مکرر به ادارات و نهادهای متولی هنوز چشم انتظار اقدام مسئولان برای رفع مشکل آبگرفتگی و سرریز شدن آب به منازل خود هستند.

سال‌ها است که مردم این روستاها به‌جای آرامش و آسایش یک زندگی خوب از مشکلات بسیار زیادی رنج می برند.

غفلت از مهندسی و بازسازی و نوسازی بعضی از پل‌ها سبب بروز خسارت‌های زیادی در سیل اخیر شده که این بی‌تدبیری منجر می‌شود بودجه‌ای را که باید برای ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی هزینه شود صرف جبران خسارات در مناطق سیل‌زده شود.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش از عدم رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان شرق گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..