تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون

نحوه استفاده از طیف های رنگ گرم و سرد

طبق میانی چرخه و یا دایره رنگ، رنگ ها به دو نوع رنگ گرم و رنگ سرد تقسیم می شوند که رنگ های سرد دایره رنگی متشکل از طیف رنگ ها سبز، آبی و بنفش می باشد و رنگ قرمز، نارنجی و زرد به عنوان رنگ های گرم در نظر گرفته می شوند. ترم رنگ های گرم همانگونه که به نظر می رسند گرما، آتش و خورشید را تداعی می کند و این رنگ ها اگر در دیواره ها به کار برده شوند فاصله را نزدیکتر نشان میدهد اما در عین حال پویایی، گرمی و صمیمت را در فضا افزایش می دهند و می توانند احساس راحتی بیشتری در دکوارسیون ایجاد کنند.

روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون رنگ های گرم و سرد

در دکوراسیون داخلی کاربرد رنگ های گرم می تواند به دو صورت باشد اول به صورت استفاده از آن به صورت کامل در همه اجرای دکوراسیون و دیگری هم به صورت تناژی در ترکیب با دیگر رنگ ها، در ادامه توضیحاتی بیشتری در مورد کاربرد این رنگ ها به شما می گوییم با ما همراه باشید…

روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون دکوراسیون با تناژ کاملا گرم

استفاده از رنگ های گرم و تنالیته گرم در بیشتر قسمت های منزل در کنار مواد چوب و رنگ دیواری و رنگ های زمینه روشن می تواند دکوارسیون ایده آل برای شما محصوبو شود و فضایی راحت و آرام ایجاد می کند استفاده از رنگ های نثی بر روی دیوارها، یک مبل چرم طبیعی در ترکیب با دیوار شومینه ای آجری و تناژ گرمی قرمز با رنگ چوب به کار رفته در فضا کاملا گرمی را می تواند منتقل کند و خصوصیات این رنگ ها را در کنار هم به نحو موثری جلوه گر می کند.

روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون رنگ های گرم به عنوان تم اصلی منزل در کنار رنگ های سرد

اگر اندازه اتاق شما بزرگ است و یا نور طبیعی کافی در فضا وجود ندارد بهتر است از ترکیب رنگ های گرم و سرد برای متعادل سازی فضا استفاده کنید برای مثال سایه خاکستری سفید با رنگ های سرد به روی دیوارها استفاده کنید تا نور اتاق و احساس گشایش در فضا را افزایش دهید و در مبلمان و اکسسوری ها تلفیقی از رنگ ها گرم و سرد مورد علاقه خود را به کار ببرید.

روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون

رنگ های گرم روشن و پر انرژی می باشند و رنگ ها الهام بخش برای افزایش قدرت، شادی و اعتماد به نفس هستند این رنگ ها باعث می شوند سطح آدرنالین، تعداد تنفس، میزان فشار خون و دمای بدن را بالا می برند و در کنار رنگ های خنثی به خوبی کار می کنند.

رنگ های گرم رنگ های مناسبی برای فضاهای بزرگ هستند و در اتاق های شمالی و یا تاریک باعث روشنایی و گرمای بیشتری می شوند این رنگ ها برای دکورهای سبک سنتی بیشتر به کار می روند و هیجان خوبی به منزل می دهند بنابراین برای افرادی که دارای روحیات آرام تری می باشند به مقدار کتری در دکوراسیون منزلشان توصیه می شود.

استفاده از رنگ ها در دکوراسیون هیچ قانون استانداردی ندارد و با به کارگیری خلاقیت و دانش در مورد مبانی رنگ ها می توانید آزادانه و با توجه به سلیقه خود رنگ ها را به کار ببرید و با ترفند های دکوراسیونی و میانی رنگ های دکوراسیونی متعادل را خلق کنید بعد از انتخاب رنگ ها برای متعادل سازی می توانید از طیف های روشن تر یا تیره تر یا در ترکیب با رنگ های گرم تر و سردتر و یا در اجزای دکوراسیونی بزرگتر مانند مبلمان و یا در اکسسوری ها برای تاثیر کمتر استفاده کنید.

روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون

همچنین بخوانید :

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش استفاده از رنگ های سرد و گرم در دکوراسیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..