تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رقابت های قهرمانی پرس سینه در قم

آغاز رقابت های قهرمانی پرس سینه در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سعید آمده ،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام قم گفت:مسابقات چند جانبه قهرمانی پرس سینه قم با حضور 150 ورزشکار از 6 استان کشور روز جمعه در سالن شهید طاهریان  استان آغاز شد.

وی افزود: این رقابت های در چهار رده سنی نوجونان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در 9 تا 14 وزن متناسب با رده های سنی مختلف برگزار می شود.

آمده عنوان کرد: به دلیل نزدیکی زمان برگزاری این مسابقات با مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور که 27 مهرماه به میزبانی اراک ترتیب خواهد یافت، در این رقابت ها ورزشکارانی از قم، یزد، کاشان، اصفهان، ساوه، اراک، کرج و تهران حضور خواهند یافت تا با محک زدن خود در این رقابت ها، با آمادگی کامل در مسابقات کشوری شرکت کنند.


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام قم با اشاره به رده بندی سنی این مسابقات گفت: متولدین سال‌ 1379 تا 1383 در رده سنی نوجوانان، متولدین سال 1374 تا 1378 در رده سنی جوانان، متولدین سال 1348 تا 1357 در رده سنی زیر بزرگسالان و متولدین سال 1347 به بعد در رده پیشکسوتان با یکدیگر رقابت می‌کنند،این مسابقات امشب به پایان می رسد.


20 هزار ورزشکار به صورت مستمر در باشگاه های بدنسازی قم فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش

مسابقات پرس سینه در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رقابت های قهرمانی پرس سینه در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..