تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ادویه»‍ای که مصرف کنندگان را به نابودی می‌کشاند/ سرانجام مدارس نا ایمن چه می‌شود؟/ اعزام پزشکان ایرانی به عراق در ایام پیاده‌روی اربعین/ دی ماه؛ اعلام نتایج رشته‌های نیمه متمرکز ۹۷

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آوار دیوار فقر بر سر دانش‌آموزان/ سرانجام مدارس نا ایمن چه می‌شود؟
ایمنی حلقه‌ای مفقوده مدارس است که هرازگاهی اتفاقی تلخ برای معلمان و دانش‌آموز رقم می‌زند.

ناتوانی پزشکان در مقابله با عوارض ماده مخدری وحشتناک/ «ادویه»‍ای که مصرف کنندگان را به نابودی می‌کشاند
ترکیب شیمیایی مواد مخدری که به تازگی دردنیا محبوب شده اند سبب ناتوانی پزشکان بخش اورژانس درشناسایی مواد شیمیایی و نجات بیماران شده است.

تصاویری هیجان انگیز از پرتاب موشک در آسمان شب
آزمایش موفقیت آمیز موشک فالکون ۹، دانشمندان اسپیس ایکس را یک مرحله به ارسال موشک نهایی به سوی سیاره مریخ در آینده نه چندان دور نزدیک کرد.

روش درمانی شگفت انگیز برای بارداری بانوان سالمند
بسیاری از زنان که سال‌ها صاحب فرزند نشده و به دوران سالمندی رسیده‌اند؛ در آینده‌ای نزدیک می‌توانند رویای شیرین درآغوش گرفتن اولین فرزندشان را تجربه کنند.

سامانه‌ای که بهترین پرستاران کودک و سالمند را به شما معرفی می‌کند
یکی از استارات‌آپ‌ها سامانه‌ای را با هدف معرفی کردن بهترین پرستاران به خانواده‌ها راه اندازی کرده است.

ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به زائران/ اعزام پزشکان ایرانی به عراق در ایام پیاده‌روی اربعین/ امکان انتقال فوری مصدومان احتمالی اربعین به کشور محیا شد
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد قابل توجهی پزشکان دولتی و غیر دولتی با هماهنگی هلال‌احمر در مراسم اربعین به کشور عراق اعزام می‌شوند.

غذایی محلی که اضطراب و استرس را از شما دور می‌کند/ چگونه از ابتلا به آلزایمر در امان بمانیم؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی غذای محلی را در رفع اضطراب، استرس و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر مؤثر دانست.

توافق برای راه‌اندازی بیمارستان در واحدهای دانشگاه آزاد/ دانشجویان دوره تخصصی را متعد می‌کنیم در شهرستان‌های مورد نیاز فعالیت کنند
سرپرست دانشگاه آزاد از توافق اولیه راه اندازی بیمارستان واحد نجف آباد با مشارکت یک خیریه سلامت خبر داد.

دهه دوم دی ماه؛ اعلام نتایج رشته‌های نیمه متمرکز ۹۷
نتایج رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۹۷ در دهه دوم دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

سرفه‌های پاییزی را با خرفه متوقف کنید/ تقویت ذهن جنین با میوه‌ای مغزدار/ عفونت لثه را با این پودر ریشه کن کنید/ درمانی جادویی برای ریزش مو
گردو یکی از خوراکی‌های بسیار مغذی به شمار می‌رود که برای سلامتی‌ فوق‌العاده مفید است و پزشکان مصرف آن را در هر سنی توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ادویه»‍ای که مصرف کنندگان را به نابودی می‌کشاند/ سرانجام مدارس نا ایمن چه می‌شود؟/ اعزام پزشکان ایرانی به عراق در ایام پیاده‌روی اربعین/ دی ماه؛ اعلام نتایج رشته‌های نیمه متمرکز ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..