تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی مجدد سپاهان و پیکان در نقش‌جهان

۷۸۳۶۵۴

۱۷۳ بازدید

ایسنا: تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (جمعه) و از ساعت ۱۷ در دیداری دوستانه به مصاف پیکان تهران رفت و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

امیر قلعه‌نویی برای این دیدار اغلب بازیکن نیمکت نشین را برابر شاگردان جلالی قرار داد تا فرصتی مناسب برای محک زدن آن‌ها در شرایط مسابقه باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تیم خود را با ترکیب پیام نیازمند، حسن جعفری، مهدی رحیمی، عزت الله پورقاز، داوود رجبی، حسین پاپی، حامد بحیرایی، رسول نویدکیا، بختیار رحمانی، جلال علی‌محمدی و ایمان زکی‌زاده برابر پیکان به میدان فرستاد.

سپاهانی‌ها که هفته آینده باید به مصاف نساجی مازندران در لیگ برتر بروند به دنبال این بودند تا با انجام این دیدار دوستانه، شرایط خود را برابر تیم همانند نساجی مازندران محک بزنند.

این دیدار در ورزشگاه نقش جهان و در میان جمع بیش از ۲ هزار هوادار خود برگزار شد.

از اتفاقات مهم این دیدار می‌توان به اخراج پورقاز از دقیقه ۲۵ اشاره کرد که سعی بر جلوگیری از تک به تک شدن مهاجم پیکان با نیازمند داشت.

او با تکل بر روی بازیکن حریف با تصمیم داور از زمین اخراج شد تا سپاهان نزدیک به ۲۰ دقیقه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

سرمربیان هر دو تیم در این دیدار اعتراضاتی را نسبت به قضاوت داور مسابقه داشتند.

اما با به پایان رسیدن نیمه نخست و باتوجه به بازی دوستانه هر دو تیم دوباره با ترکیب جدیدی پا به میدان گذاشتن و سپاهانی‌ها نیز مجددا با ۱۱ بازیکن نیمه دوم را آغاز کردند.

آن‌ها در نیمه دوم با پیام نیازمند، داود رنجر، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز، حسن جعفری، محمد کریمی، مهدی کیانی، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و بختیار رحمانی پا به میدان گذاشتند. در ادامه ایرانپوریان به جای حسن جعفری، سعید آقایی از دقیقه ۵۲ و با توجه به مصدومیت پای داود رنجبر به میدان آمدند. همچنین رضا دهقان به جای بختیار رحمانی در ادامه برای سپاهانی‌ها بازی کرد.

از نکات قابل توجه در این بازی گردم کردن سیاووش یزدانی، مدافع سپاهانی‌ها بود که به تازگی از بند مصدومیت رها پیدا کرده بود و به تمرینات گروهی اضافه شد بود.

این بازی از جذابیت خاصی برخوردار نبود و دو تیم در حال محک زدن و سنجیدن بازیکنان خود بودند. در نهایت این مصاف با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نتیجه هفته سوم لیگ‌برتر در ورزشگاه نقش‌جهان مجددا تکرار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی مجدد سپاهان و پیکان در نقش‌جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..