تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اسکنری که به شیوه‌ای عجیب تست اعتیاد می‌گیرد تا دستگاهی که اجازه خوابیدن به کارمندان نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعین در سراسر جهان باعث رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات بپردازیم.

 نرم‌افزاری که با دیدن عکس نوع سرطان را تشخیص می‌دهد

به تازگی گروهی از محققان موفق به طراحی نرم‌افزاری شده‌اند که با مشاهده عکس ریه بیمار، نوع سرطان را تشخیص می‌دهد این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند شکل انواع تومورهای سرطانی را بررسی کند و از طریق آنها به فرد بگوید که دارای چه نوع سرطانی است.

از اسکنری که در عرض ۱۰ دقیقه تست اعتیاد می‌گیرد تا دستگاهی که اجازه خوابیدن به کارمندان را نمی‌دهد

 اسکنر جدیدی که تست اعتیاد می‌گیرد

دانشمندان اسکنر انگشتی جدیدی را طراحی کرده‌اند که در عرض 10 دقیقه از افراد تست اعتیاد می‌گیرد و مواد مخدر بدن آنها را شناسایی می‌کند. این اسکنر در 5 ثانیه کار نمونه‌برداری را انجام می‌دهد و در 10 دقیقه با تحلیل عرق اثر انگشت متوجه می‌شود که آیا فرد مواد مخدر مصرف کرد‌‌ه‌ است یا خیر؟

از اسکنری که در عرض ۱۰ دقیقه تست اعتیاد می‌گیرد تا دستگاهی که اجازه خوابیدن به کارمندان را نمی‌دهد

 وسیله جدیدی که اجازه نمی‌دهد کارمندان در محل کار بخوابند

گروهی از دانشمندان سیستم تهویه هوای هوشمندی را طراحی کرده‌اند که با انتشار هوای خنک اجازه نمی‌دهد که هیچ کارمندی سر کار خوابش ببرد؛ این دستگاه تهویه هوا به وسیله سنسورهای هوشمند میزان خواب‌آلودگی هر یک از کارمندان را رصد می‌کند و به محض آنکه ببیند درصد زیادی از کارمندان دچار خواب آلودگی هستند سریعا هوای خنک و نورهایی درخشان را منتشر می‌کنند که این موارد سبب هوشیار شدن کارمندان می‌شود.

از اسکنری که در عرض ۱۰ دقیقه تست اعتیاد می‌گیرد تا دستگاهی که اجازه خوابیدن به کارمندان را نمی‌دهد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اسکنری که به شیوه‌ای عجیب تست اعتیاد می‌گیرد تا دستگاهی که اجازه خوابیدن به کارمندان نمی‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..