تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش بزرگ «تنها‌تر از مسیح» در بوستان ولایت اجرا می‌شود

نماش بزرگ «تنها تر از مسیح» ویژه ایام اربعین هر شب در بوستان ولایت به روی صحنه می رود+تیزربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» شیوه ای جدید نسبت به آثار پیشین سازمان اوج است و نوعی روضه خوانی هنری با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارات در واقعه عاشورا است که به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می شود. 

این نمایش از ۱۷ مهر تا ۱۷ آبان همه روزه در ۲ نوبت ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در بوستان ولایت تهران به صورت رایگان  در فضایی بیش از ۱۵ هزار مترمربع اجرا می شود.

نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح»بیش از ۴۰۰ هنرور و بازیگر دارد و قرار است هر شب پذیرای حدود ۷ هزار تماشاگر باشد. غرفه های فرهنگی نیز در حاشیه این نمایش برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

این نمایش تازه ترین اثر سازمان اوج به مناسبت ایام اربعین ۹۷ است.

انتهای یپام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش بزرگ «تنها‌تر از مسیح» در بوستان ولایت اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..