تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Victor Vran Overkill Edition برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Victor Vran یک عنوان اکشن نقش افرینی ایزومتریک به نام می باشد که شباهت زیادی به عنوان تحسین شده ی دیابلو دارد. به گفته ی سازندگان این بازی نکات و المانهای جدیدی را به این ژانر می افزاید.بارزترین انها این است که در این بازی شخصیت ما از قابلیت پرش برخوردار است که در هیچ کدام از بازیهای این ژانر شاهد ان نبوده ایم. Victor Vran هم از قابلیت تک نفره و هم چند نفره ی انلاین پشتیبانی می نماید و در ان شما قادرید تا از گستره ی وسیعی از اسلحه ها و لباسها و قدرت ها و کارتهای سرنوشت استفاده کنید و از بین انها انتخاب نمایید.

بازی Victor Vran با ورود خودش می خواهد انقلابی در حوزه ژانرهای شبیه خودش باشد.در این بازی به کاراکتر شما اجازه پرش داده می شود که اگر با ویژگی های این ژانر آشنا باشید این ویژگی یعنی همان انقلاب. شما می توانید از یک طیف وسیع تجهیزات سلاح، کارت های قدرت و سرنوشت را انتخاب کنید و به کار بگیرید.

Victor Vran Motorhead Overkill Edition PC-PLAZA

نسخه کاملا جدید Overkill Edition جایگزین شد

دانلود-بازی-Victor-Vran-Overkill-Edition

بسته الحاقی Mötorhead Through The Ages:

در این بسته الحاقی از کارهای گروه موسیقی Motörhead استفاده شده است. شما با استفاده از موزیک های این گروه به نابودی دشمنان خود می پردازید و از ویژگی های منحصر به فردی که به شما برای نبرد با دشمنانتان توسط موسیقی داده شده است، استفاده می کنید. به سه دنیای جدید که الهام گرفته شده از آثار Motörhead می باشد سفر کنید. گیتارها و سازهای موسیقی را برای نبرد و مثل اسلحه استفاده کنید! ۲۰ کارت جدید راک برای شما تعبیه شده است و با رئیس های جدیدی که در دنیای Motörhead می باشند به نبرد بپردازید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Victor-Vran-Motorhead-Through-The-Ages اسکرین-شات-بازی-Victor-Vran-Motorhead-Through-The-Ages اسکرین-شات-بازی-Victor-Vran-Motorhead-Through-The-Ages اسکرین-شات-بازی-Victor-Vran-Motorhead-Through-The-Ages اسکرین-شات-بازی-Victor-Vran-Motorhead-Through-The-Ages اسکرین-شات-بازی-Victor-Vran-Motorhead-Through-The-Ages info

Become Victor, hunter of demons. Forge your own hero on a quest to liberate the cursed city of Zagoravia. Explore ‘Motörhead: Through the Ages’ – a wild tour through the mythos of the loudest band in the world, and enter the Fractured Worlds, a dimension formed from the fragments of broken realms.

Change how you play at any moment, even in the heat of battle. Modify your demon slaying loadout as you dodge deadly attacks, leap from towering locations and take on hordes of hideous beasts and cunning boss monsters. Fedora or no fedora, you decide!”

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher (min. 512 MB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit), Windows 10 (64 bit)
Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5800 or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Victor Vran Overkill Edition برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..