تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی شبیه سازی تریبز The Tribez 9.5.2 – اندروید

The Tribez یک بازی بسیار زیبا و عالی در زمینه ماجرایی و شبیه سازی شده می باشد که کاربران با دانلود The Tribez در آن می بایستی سر از گذشته پر رمز و راز شخصیت بازی در آورده و بتونند تا با کشف این اسرار بقیه مراحل بازی را طی نمایند. شما در این بازی می توانید مزرعه زیبای خود را یاخته و به خوبی ماجراجویی های داخل آن را دنبال نمایید. شما می توانید دنیای پر اسرار بازی را کندوکاو کرده و ساعت ها در دنیای اعتیادآور بازی حضور داشته باشید. این بازی دارای بخش های متنوعی می باشد که هر کاربری می تواند آن را تجربه کرده و سرزمین های جدید را نیز کشف نماید. گرافیک بازی بسیار چشم نواز بوده و کاربران در محیط استراتژیک بازی می توانند از یک کیفیت بالا برخوردار شوند که آرزوی هر بازیکنی برای بازی های استراتژیک می باشد. سازه های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید با آپگرید کردن آنها از ویژگی های بیشتر آنها بهره برده و منابع مالی بسیاری را برای خود داشته باشید. وود حالت های مه و ابری و بارانی نیز در بازی می تواند زیبایی آن را چندین برابر نماید.

با دانلود The Tribez می توانید احساس زنده بودن را در بازی کرده باشید و در صخره ها و سنگ ها و سرزمین های ناشناخته قدم بگذارید. شما باید بتوانید دوستان خود را نیز به بازی دعوت کرده و در حالت آنلاین بازی لحظات شادی را سپری نمایید. شما با گذر از این مراحل می توانید تا یک جهان زیبا را تجربه کرده و یک بازی اعتیادآور را ساعت ها بازی کرده و خسته نشوید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود The Tribez از لینک مستقیم و رایگان سایت دانلودها استفاده نمایند.

The Tribez 9.5.2 Apk + Mod + Data

کاور-The-Tribez

The-Tribez-Screenshot-1  The-Tribez-Screenshot-2

info

Game Insight, the ‘Best mobile game publisher of 2012’, presents its legendary game The Tribez!

The Tribez is not just a game where you build a farm! The Tribez is an adventure where you travel to a distant past full of secrets, mysteries, and many hours of addictive exploration of an unknown, but beautiful world! You are invited to visit a primitive world inhabited by a peace-loving people, who have been hidden beyond a miles-deep portal from time immemorial. Build your own stone-age village, explore territorieshidden by mountains and seas, farm fertile lands, and lead your tribe, which considers you sent by the gods, to prosperity. The Tribez is a world in which you feel alive!

Changelog :

• There’s a huge update for Murlod Island! The new territories and quests you’ve been waiting for are finally here!

• The master of volcanoes is gone! Eruption is imminent! Help your tribezmen escape the disaster!

• The Professor restored the long-lost secret of lava glass production. It’s available to chiefs level 52+.

• Construct stunningly beautiful buildings like a Stained-Glass House, a Fun House, and a Lava Lamp Shop, and decorate your island with Wonder Birds and Lava Fountains

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی شبیه سازی تریبز The Tribez 9.5.2 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..