تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ترحیم بهرام شفیع برگزار شد

مراسم ترحیم بهرام شفیع برگزار شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم ترحیم بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه‌های ورزشی عصر امروز مورخ بیستم مهر ماه در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این مراسم که با حضور چهره های سرشناس رادیو و تلویزیون و ورزش برگزار شد، دوستان و همکاران زنده یاد شفیع از سجایای اخلاقی و توانایی های دوران کاری او سخن گفتند.

اسحاق جهانگيری معاون اول رئيس جمهور، حجت الاسلام مجيد انصاری، استانداران مركزی و گلستان، سيد حسين هاشمی قايم مقام وزير كشور، مديران صداوسيما و مجريان و همكاران بهرام شفيع، ورزشكاران، پيشكسوتان ورزش و رؤسای فدراسيون هاي ورزشی، قائم مقام معاون سيما، مدير شبكه يك و دو ، رئيس اسبق رسانه ملی و برخی از نمايندگان مجلس از حاضرین در مراسم ختم مرحوم شفیع بودند.

گفتنی است؛ بهرام شفیع، ۶۲ ساله، که از اوایل دهه ۶۰ شبکه یک سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از وی به یاد مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

زنده‌یاد شفیع بعد از ظهر سه شنبه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان به لقاء الله پیوست. پیکر بهرام شفیع روز گذشته در باغ فیض به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ترحیم بهرام شفیع برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..