تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان!

هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت زیمنس ۳۱ میلیون دلار در استارت اپ Varjo سرمایه گذاری کرده تا هدست‌های واقعیت مجازی با دقتی نظیر چشم انسان برای صنایع سنگین بسازد.

البته علاوه بر زیمنس شرکت Atomico نیز در این استارت اپ فنلاندی سرمایه گذاری کرده است. Varjo هم اکنون با شرکت‌های بزرگی مانند ایرباس، آئودی، فولکس واگن و Saab همکاری می‌کند.

به هرحال استارت اپ مذکور ادعا می‌کند هدست‌های آن دقت زیادی دارند. به طور دقیق دقت هدست در هر چشم ۵۰ مگاپیکسل است که ۲۰ برابر بیشتر از دقت نمونه‌های موجود در بازار است.

Varjo تصمیم دارد کارمندان خود را از ۸۰ نفر به ۲۰۰ نفر برساند و نخستین نسخه از هدست مذکور را سال آتی ارائه کند. شرکت‌های بزرگ صنعتی می‌توانند با کمک فناوری واقعیت مجازی با چنین دقتی، میلیون‌ها دلار در طراحی محصولات جدید صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید:هدست های واقعیت مجازی چیست؟ 

استارت اپ Varjo در هر هدست از ۲پنل برای هر چشم استفاده می‌کند. این درحالی است که بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی فقط یک پنل برای هر چشم استفاده می‌کنند.

مهندسان سابق نوکیا و مایکروسافت این استارت اپ را راه اندازی کرده اند و بسیاری از آن‌ها درتوسعه هدست هولو لنز شرکت داشته اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت هدست واقعیت مجازی با دقت چشم انسان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..