تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از پایین ‌بودن قیمت خرید تضمینی گندم‌ / بن‌بست نمایی بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت است/ نباید شاهراه اطلاعاتی را دراختیار دشمن گذاشت

ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1397/07/20 شناسه خبر: 1417828

امام‌جمعه استان گلستان در خطبه های نماز جمعه استان گلستان با تاکید بر اینکه آن‌هایی که فکر می‌کنند ایران راهی جزء تسلیم در برابر این قدرت‌ها را ندارد، آرزویی است که به گور خواهند برد بن بست نمایی را بزرگترین خیانت دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ آیت‌الله سید‌کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به 22 مهر ماه روز استاندارد اظهارکرد: استاندارد برای ما که یک کشور اسلامی هستیم، وظیفه اسلامی است و باید اجناسی که تولید می‌کنیم را خوب تولید کرده و به سفارش‌های اسلامی توجه کنیم.

وی با اشاره به کشاورزی بودن منطقه گفت: مردم منطقه ما که بیشتر کشاورز هستند از قیمت خرید گندم ناراضی هستند و دولت وظیفه دارد که قیمت خرید گندم از کشاورزان را با توجه به قیمت هزینه‌کرد کشاورزان تعیین کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به 26 مهرماه روز ورزش افزود: ورزش یک امر پسندیده اسلامی است و همه مردم باید ورزش کنند چرا که برای سلامت خود و جامعه مفید است.

وی اذعان داشت: برخی به دنبال این هستند که مسائل مرتبط با ایران را به صورتی نمایش دهند که ایران راهی به جز تسلیم شدن و مذاکره ندارد، اما مقام معظم رهبری با قدرت و قاطعیت جواب این حرف‌ها و نقشه‌ها را دادند.

نور مفیدی تصریح کرد : امریکا دیگر آن قدرت گذشته در دنیا را برای تحمیل حرف‌ هایش ندارد و اینکه مقام معظم رهبری با قاطعیت و محکم در برابر تهدیدهای آمریکایی‌ها می‌ایستند حکایت از این واقعیت دارد.

وی با اشاره به عقب افتادگی و افت اقتصادی امریکا در جهان ، افزود: امریکا در منطقه خیلی از کارها را در برخی کشورها مانند عراق، یمن، سوریه و فلسطین و غیره انجام داده تا نظمی که خودش می‌خواهد را حاکم کند اما می‌بینیم که اصلا موفق نبوده و نتوانسته آن چیزی که می‌خواهد را حاکم کند.

امام جمعه گرگان گفت: امروز امریکا در سطح دنیا بسیار مشکل دارد و دیگر قدرت یک‌جانبه‌گرایی ندارد و قدرت‌هایی دیگر امروز در دنیا ظهور پیدا کردند و امروز چین به قدرتی در عرصه اقتصادی تبدیل شده و امریکا در عرصه اقتصادی با چین جنگ دارد.

وی اظهار داشت: امروز شرایط امریکا آن‌گونه که متاسفانه برخی تبلیغ می‌کنند که راهی جزء مذاکره با آن نداریم نیست و دنیا به سمت چند جانبه‌گرایی پیش می‌رود و این حرف درستی نیست که هیچ راهی جزء این وجود ندارد که در برابر امریکا زانو بزنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امروز باید از این شرایط جهانی استفاده کرده و تلاش کنیم تا مشکلات برطرف و این کشور را نجات دهیم. آن‌هایی که فکر می‌کنند ایران راهی جزء تسلیم در برابر این قدرت‌ها را ندارد، آرزویی است که به گور خواهند برد.

امام‌جمعه گالیکش:
بن‌بست نمایی بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت ایران است

Image result for ‫امام جمعه گالیکش‬‎

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا الهی گفت: بدتر از گناه؛ عادت کردن به انجام گناهان است.

وی افزود: کمکم چشم و قلب‌هایمان به دیدن زنانی که در معابر سطح شهر و خیابان‌ها با همان حال و هوایی در منازل خودشان هستند حاضر می‌شوند عادت می‌کند. دیگر تبرج و خودنمایی در جامعه عادی شده است.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: مسلمانی یعنی همان قدری که رگ گردنت برای دزدی از بیت‌المال، فیش‌های نجومی باد می‌کند؛ برای فقر، طلاق، ظلم، بی‌حجابی و ... هم بادکند؛ مگر اینکه این گناهان برای ما عادی شده باشد.

حجت‌الاسلام دلبری ضمن تسلیت فرار رسیدن ماه صفر گفت: بن‌بست نمایی بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت ایران است.

وی افزود: امروزه عده‌ای دنبال این هستند که خواسته دشمنان را در داخل کشور به مرحله اجرا درآورند؛ به بن‌بست نمایی و بحران نمایی دست بزنند و این‌گونه نتیجه بگیرند که تنها راه نجات ما پناهنده شدن به آمریکا و تسلیم‌شده به خواسته آن‌ها است.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از بسیجیان گفت: اگر دشمنان سعی‌شان آن است که نظم داخلی کشور را بر هم بزند چرا عده‌ای از داخل کشور این کار را می‌کنند.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: در شرایط بسیار حساس قرار داریم؛ موقعیت کشور در منطقه و جهان ویژه است و بن‌بست نمایی بزرگ‌ترین خیانت به کشور است.

به گفته وی؛ موفقیت‌هایی که جوانان در عرصه‌های مختلف به دست آورده‌اند و مشکلات اقتصادی کشور که بسیاری از خانواده‌ها را درگیر کرده است را نباید فراموش کنیم.

حجت‌الاسلام دلبری گفت: ما مشکلات بسیار اقتصادی داریم اما با همه این‌ها عیب واقعی بن‌بست نمایی در کشور است که برخی می‌خواهند این مطالب را به خورد جوان‌ها و ملت ما بدهند. از روز اول انقلاب در جهان تحریم بوده است؛ ملت ما می‌خواهد با تلاش موانعی که بر سر راهش گذاشته‌اند بردارد و به‌سلامت از مشکلات عبور کند.

خطیب جمعه گالیکش بیان داشت: راهی که امروز استکبار جهانی در آن مسیر است راهی است که معاویه و امثال آن پیمودند؛ آمریکا می‌خواهد خود را فرشته نجات جهان معرفی کند و ایران اسلامی و ظرفیت‌هایش را وارونه به جهانیان نشان دهند.

وی اضافه کرد: فریب‌خوردگان داخلی هم در این مسیر حرکت می‌کنند؛ مسیری که ما انتخاب کردیم زیر سایه ولایت‌فقیه و بهترین مسیر است؛ صراط مستقیمی است که در آیات و روایات بارها به آن اشاره‌شده است.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با بن‌بست نمایی ملت ما را مأیوس کنند؛ ما را نسبت به رهبر، دولت‌مردان و نظام بدبین کنند. یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری؛ راه برون‌رفت از این فشارها تکیه کردن بر جوانان است؛ جوانانی که از اول انقلاب افتخارآفرین بودند و الآن نیز به‌عنوان شهدای مدافع حرم حاضر هستند.

وی گفت: با نگاهی به اوضاع منطقه بهتر متوجه می‌شوید دشمنان با کشتن افراد انقلابی در کشورهای مختلف، دست زدن به انواع فتنه‌ها و شیطنت‌ها با قلدری و زروزیور می‌خواهند خواسته‌های نامشروع خود را بر سرکار بیاورند.

امام‌جمعه گالیکش تأکید کرد: در آستانه اتمام چهلمین سال انقلاب هستیم؛ با نگاهی به گذشته خود افتخار می‌کنیم و به آینده کشور امیدوار هستیم؛ ادامه این روند با جدیت، کار، مدیریت جهادی، وحدت، دوری از اختلافات، ولایت مداری و تقویت آن، کمک به مسئولین و دولت‌مردان و مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی میسر می‌شود.

 

امام جمعه گنبد کاووس:
پایانی برای بهانه های دشمن نیست/نباید شاهراه اطلاعاتی را دراختیار دشمن گذاشت

Image result for ‫امام جمعه گنبد‬‎

حجت السلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه امروز 20 مهر ماه با عنوان این مطلب افزود: اگر بهانه تراشیدنی است که باز هم تکرا می کند و اگر سپاه و ولایت فقیه و شورای نکهبان را هم بدهیم این بهانه ها تمام نمی شود.

وی گفت: گروه اقدامات مالی برای تنبیه سرکش های دنیا با محوریت آمریکا مستقر در وزارت خزانه داری امریکا است و اینکه طبق آن هر کسی همراهی با تروریست دارد باید سرکوب شود و مبادلات انها را ببندیم و تحریم و محاصره کامل کنیم و یکی از شرایط آنها پذیرفتن کنوانسیون پولشویی و مبارزه با تروریسم است.

امام جمعۀ گنبدکاووس گفت: دلسوزان نظام این کنوانسیون را در این شرایط تحریم و تعاریفی که آمریکا از تروریسم دارد به صلاح نمی دانند زیرا با توجه به شرایط شفافیت مالی مورد نظر این کنوانسیون تمام مختصاتی که دشمن از ما می خواهد به دست می آورد و و نیازمند همکاری حقوقی و قضایی ، اطلاعاتی است.

ترابی ادامه داد: با این توجیه به درد نخور گرفتن بهانه از دشمن نمی توان جلوی در اختیار قرار دادن شاهراه اطلاعاتی به دشمن را گرفت و حالا که این تصویب شده و ما هم موضع تندی نمی گیریم و منتظر نظر شورای نگهبان هستیم.

نمایندگان رای خود در مورد fatf را شفاف بگویند

وی خطاب به نمایندگان مجلس نیز خاطر نشان کرد: آقای نماینده که به همه می گویی شفاف باش خودت هم شفاف سازی کن و  اگر فکر می کنی کارت درست است رأیت را بگو تا آیندگان بدانند چه کسی پای این معاهده را امضا کرده و چه کسی مخالف کرده است و نگران چیزی نباش!

امام جمعه گنبد تصریح کرد: ما از شورای نگهبان تقاضا داریم به عنوان چشم بیدار نظام تصمیم بگیرد چرا که این کنوانسیونی است که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بناست در این راستا مجلس کاری کند خودش یک قانون بنویسد!

وی تاکید کرد: درست است که این دستور ولایی نیست اما واقعا این ظلم نیست که همه جهت گیری ها و بار تحمل مقاومت به محور بزرگی و کرامت این ملت یعنی رهبری بدهیم و با فرمایشاتش اینطور رفتار کنیم؟

حجت الاسلام محمود ترابی با تاکید بر ایستادگی در مقابل تصمیمات نادرست و در منافات با منافع نظام گفت: اگر قدم اول بایستیم و مقاومت کنیم خیلی بهتر از ایستادگی در مقابل بهانه های بعدی است.

آرامش به حضور رهبر انقلاب به عنوان محور است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با سران قوا نیز گفت: هر حادثه که پیدا شود ولو حادثه سنگین باشد اگر مردم احساس کنند بزرگترشان وجود دارد آرامش پیدا می کنند و آرامش به حضور محور است.

امام جمعه گنبد تصریح کرد: اگر جنگ ،جنگ روانی است بالاترین تاثیر مثبت این جلسات و به رخ کشیدن اقتدار ما به دشمن بالاترین اقتدار است چه در خلیج فارس چه شامات و چه در داخل ایران اجتماع بزرگ بسیجیان باشد.

وی این به رخ کشیدن ها را نقطه های اقتدار و امیدبخشی ملت و نظام دانست و گفت: حاصل آن مایه یاس وعقب نشینی دشمن است که الحمدالله دارد اتفاق می افتد.

ترابی اظهار کرد: هر چند وضعیت خوب به معنای اقتصادی نیست ولی وضعیت به سمت ثبات در حال شروع شدن است این حاصل همین نمایش اقتدار است.

وی یادآور شد: همه توانایی دشمن و تلاش دشمن برای دو نکته است که نشان دهد وضعیت بحرانی است و راه حلی وجود ندارد و این جنگ روانی دشمن است اما توانایی ما هم این است که ظرفیت های بزرگی داریم که بحران های از این بزرگتر را هم می توانیم پشت سربگذاریم و بن بستی برای ما وجود ندارد که این را هم به مردممان تقدیم می کنیم و هم به همۀ دنیا اعلام می کنیم.

خطیب جمعه گنبدکاووس بر اهمیت زیارت پیاده تاکید کرد و گفت:  وقتی بزرگان دین از جمله امام مجتبی(ع) که چندین سفر زیارت خانه خدا را پیاده انجام می دهند معنایش مشروعیت این کار است و آثارو برکاتش هم  فراوان خواهد بود.

وی بیان کرد: در اوج نیازمندی به قدرت نرم در محور مقاومت فضای پیاده روی اربعین امام حسین (ع) راه افتاده است جای جای حضور علاقه مندان به اهل بیت باید در این راهپیمایی سنت شود.

نگذاریم موج نمونۀ معنوی اربعین متوقف شود

امام جمعه گنبدکاووس با توصیه بر حضور موثر در موکب ها در مسیر اربعین و اشاره مجدد به بهترین کمک ها از سوی برادران اهل سنت شهرستان نیز گفت: نگذاریم اوضاع اقتصادی بر اهمیت و جمعیت زائران اربعین تاثیر بگذارد و با کمک به کسانی که قادر به تامین هزینه این سفر نیستند نگذاریم این موج بزرگ نمونه معنوی که همه اش ذکرخدا و مهربانی و تنها نقطه اتصال برای این جمعیت باشکوه که تنها ابا عبدالله الحسین (ع) به عنوان تجلی اسلام ناب است، متوقف شود.

حجت الاسلام ترابی با عنوان این مطلب که آنکه ممکن است به ما ضربه بزند خیانت روشنفکر نماهای راحت طلب است اضافه کرد:  تئوری این افراد این است که ما باید تسلیم امر دشمن باشیم ، آنچه او می گوید گوش دهیم، از اقتدار موشکی دست برداریم و هم حضورمان را در محورمقاومت کم کنیم تا بتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم که این برخاسته از تحلیل غلط و برداشت از سخنان دشمنان و سبب راحت طلبی است.

وی ادامه داد: امروز مشکل ما همین مرفهین بی درد و خیانت روشنفکرانی است که ممکن است نفوذ در حاکمیت هم پیدا کرده باشند اما به لطف خدا ما به این افراد بی اعتمادیم و وجود اینها توسعه تورومی است و مصداق  زور بازو با نیش زنبور زیاد نمی شود هستند و بود و نبودشان مهم نیست بلکه فتنه گرند اگر نباشند بهتر است.

امام جمعه گنبدکاووس افزود:40  سال پس از انقلاب را داریم تجربه می کنیم و ان شاالله قرب حضور و ظهور را نیز با این ملت رقم خواهیم زد. حضور در صحنه مردم ، وحدتی که امروز ضرورت دارد، ورود توانایی نرم افزاری که همیشه بن بست ها را با آنها حل کردیم و جوانان برومند ما که همیشه بخشی از راه حل برای انقلاب ما بودند چه در انقلاب ، چه در دفاع مقدس و چه در سازندگی ظرفیت های ما هستند.

حجت الاسلام محمود ترابی در پایان با اشاره به کرسی تلاوت ملی رضوی نیز که شامگاه گذشته در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد  با یادآوری توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم داشتن چند میلیون حافظ قرآن گفت: باید اول فضای کشور قرآنی شود و قرآن مشتری داشته باشد و در خانۀ قرآن انسان های زیادی باشند.

وی ضمن تشکر از کلیه دست اندر کاران برگزاری این کرسی تلاوت ، بهره مندی ها از قرآن را فراوان  دانست و چرایی آن را ثقل اکبر و میراث اصلی پیامبر خدا بودن قرآن عنوان کرد.

 

امام جمعه آزادشهر:
ارزش حضور هر فرد در پیاده روی اربعین معادل صد ها موشک است/ تشویق به تسلیم در برابر آمریکا بزرگترین خیانت است

حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر در نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت خویش و مومنین به تقوای الهی، در خصوص اهمیت نقش زنان در جامعه اظهار کرد: بانوان نقش زیادی در تربیت جامعه دارند. اگر به واقعه کربلا نگاه کنیم، زنان بزرگی همچون حضرت زینب جزء تاثیر گذارترین شخصیتهای جبهه حق بودند.

وی ادامه داد: مادران و زنان با بصیرت شهدای کربلا با تشویق همسران و فرزندان خود به جهاد و شهادت نقش بسزایی در پشتیبانی از ولایت زمانه داشتند. انقلاب ما نیز بانوان بخاطر تربیت انقلابی فرزندان و تشویق فرزندان و همسران خود به دفاع از اسلام و انقلاب و همچنین حضور در بین انقلابیون، نقش زیادی در پیروزی این انقلاب داشتند. امروز هم اگر این انقلاب ماندگار است به دلیل وجود اینچنین مادران و همسرانی می باشد.

خطیب جمعه آزادشهر در رابطه با پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین همایش و نمایش عاشقان حسینی دنیاست. دشمنان ما از این تجمع و همدلی ترس دارند و سعی در کم رنگ کردن این تجمع حسینی دارند.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: همه‌ی کسانی که توانایی دارند، در این پیاده روی شرکت کنند، زیرا در این تجمع ارزش حضور هر فرد به اندازه صدها موشک است. کسانیکه توان جسمی ندارند تا در پیاده روی شرکت کنند، می توانند با کمک مالی به موکب ها در ثواب این حرکت الهی شریک شوند.
امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: گران شدن ارز نمی تواند جلوی شرکت مردم ما در این مراسم را بگیرد. ما برای امام حسین (ع) جان خود و فرزندانم را فدا می کنیم، ما دنیا که ارزشی ندارد.

خطیب جمعه آزادشهر در خصوص جنگ اقتصادی دشمن گفت: تاریخ نشان داده که ما می توانیم و توانستیم و از این جنگ اقتصادی هم پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی افزود: ترویج تفکر غربی و تشویق به تسلیم در برابر آمریکا بزرگترین خیانتی است که برخی در داخل کشور همراه با دشمن به تبلیغ آن مشغولند . مردم ما یقین دارد که آمریکا با اسلام و اعتقادات ما مشکل دارد و تا زمانی که دنبال استقلال طلبی، آزادی خواهی و اجرای قوانین اسلامی باشیم دست از مقابله با ما بر نمی دارد و تسلیم شدن نتنها مشکلات را حل نمی کند بلکه آنها را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: ملت و کشور ما تنها ملت و کشوری می باشند که جرات ایستادن در مقابل استکبار را دارد.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با سران قوا، اظهار کرد: در جلسه سران قوا، همه‌ی دغدغه رهبر عظیم الشان انقلاب مسائل اقتصادی کشور بود. لذا مسئولین کشور باید وارد عمل شوند و این مسائل را برطرف کنند. حل مشکلات نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد. هیچ بن بستی وجود ندارد و با استفاده از سرمایه های کشور و تلاش مسئولین می توانیم بر مشکلات فائق بیایم.

خطیب جمعه آزادشهر ادامه داد: دشمن هیاهوی زیادی به راه انداخته و مردم را به خرید بیش از حد نیاز و انبار محصولات دعوت می کند تا اقتصاد ما را با چالش روبرو کند، اما مردم ما بصیرت دارند و دشمن خود را به خوبی می شناسند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از پایین ‌بودن قیمت خرید تضمینی گندم‌ / بن‌بست نمایی بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت است/ نباید شاهراه اطلاعاتی را دراختیار دشمن گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..