تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی COLINA Legacy + Update v20181011-PLAZA برای کامپیوتر

بازی COLINA Legacy یک اثر ترسناک ایندی با داشتن المان های پازل است. بازی را می توانید با شخصیت اصلی داستان طی کنید که به دنبال میراث خودش، در خانه مادربزرگش است. آنچه که در این بازی رخ می دهد بسیار ترسناک است و از جایی شروع می شود که الکس برای بازدید از خانه مادربزرگش راهی می شود. این بازدید به تعطیلات ترسناکی تبدیل می شود که وی قرار است تجربه کند و خودش را در یک ترس روانشناختی جا می گذارد. در این اثر موقعیت های زیادی برای ترس روبروی شما ظاهر می شود و همه اینها می تواند عقل شخصیت بازی را دچار اختلالات زیادی کند. بنابراین باید خود را در یک سفر هیجان انگیز قرار دهید و همه چیز را کشف کنید.

COLINA Legacy PC-PLAZA

آپدیت بازی Update v20181011-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-COLINA-Legacy

با دانلود بازی COLINA Legacy می توانید با استفاده از دوربین سوم شخص، احاطه بیشتری به محیط داشته باشید و از سلاح های خود کمک بگیرید. این سلاح ها می تواند تفنگ و یا جسم سرد باشد. یقینا این شما هستید که ترس را تعریف می کنید و اگر به ترس خود غلبه کنید، می توانید از خیلی جوانب، بازی را بهتر پیش ببرید. با جستجوی خانه مادر بزرگ، چیزاهای زیادی را کسب خواهید کرد که در حل معماها نیز نقش بسیار بزرگی خواهند داشت.

بازی COLINA Legacy دارای تیم توسعه دهنده بسیار کوچکی بوده است که روی این بازی کار کرده اند و به حق اثری جذاب و سرگرم کننده ارائه داده اند. چالش های بازی، مهمترین نکته تجربه گیم پلی بازی است و قرار است تجربه کننده معماهای زیادی در بازی باشید. این ابزی سفری است که پایانش باید هیجان انگیز و به یاد ماندنی باشد. صداگزاری بازی، بسیار جذاب است و یقینا می توانید با گذاشتن یک هدفون؛ ترس واقعی بازی را تجربه کنید. این تجربه، در کنار گرافیک بازی قرار می گیرد و دقیقا حس بازی های نوستالژیک را خواهید داشت.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-COLINA-Legacy اسکرین-شات-بازی-COLINA-Legacy اسکرین-شات-بازی-COLINA-Legacy اسکرین-شات-بازی-COLINA-Legacy اسکرین-شات-بازی-COLINA-Legacy اسکرین-شات-بازی-COLINA-Legacy info

COLINA: Legacy is an indie horror game with puzzle elements. Control Alex as he struggles to grasp what has happened when a visit to his grandmother’s house becomes a vacation of terror. Psychological horror finds a new home when the young Alex wakes to find himself alone and in need of escape. He’ll have to use his wits to get through the terrifying situations set before him, or lose more than just his mind.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windowns 7 or higher
Processor: Intel Inside Core i3 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 capable GPU with 2GB VRAM (nVidia GeForce GTX 750ti or AMD equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windowns 7 or higher
Processor: Intel Inside Core i5 or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 970 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی COLINA Legacy + Update v20181011-PLAZA برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..