تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از بحث داغ پولشویی در سینما تا تعیین جایگزین برای رئیس سازمان سینمایی

از بحث داغ پولشویی در سینما تا تعیین جایگزین برای رئیس سازمان سینماییبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاشیه‌های این هفته سینما بیشتر متوجه جریان پولشویی و عواقب منفی آن بود.

سید ضیاء هاشمی گفت: سینمادارانی که درآمد حاصل از پخش فوتبال جام جهانی را به زودی واریز نکنند شامل جریمه می‌شوند.

«لس آنجلس تهران» و «آهوی پیشونی سفید ۲» از همین چهارشنبه اکران شدند و قرار داد اکران «سرو زیر آب» در گروه زندگی پس از «مغز‌های کوچک زنگ زده» به ثبت رسید.

فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» احمدرصا معتمدی در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم کشور چین نمایش داده می‌شود.

پردیس‌های آزادی و کورش و سینما‌های جوان و آفریقا و قدس شنبه‌ها بلیت‌های خود را نیم بها می‌فروشند.

فیلم سینمایی «در وجه حامل» بهمن کامیار وارد شبکه نمایش خانگی شد.

فیلم سینمایی «کوپال»، هفته آینده در بخش مسابقه «ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم هاورهیل» در کشور آمریکا به نمایش درمی‌آید.

بحث بر سر بازنشستگی محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی و جانشینی برای او کماکان ادامه دارد.

دستمزد‌های بالای بازیگران و مقوله پولشویی بحث داغ بسیاری از رسانه‌ها بود.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار سینما در مهر ۹۷



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از بحث داغ پولشویی در سینما تا تعیین جایگزین برای رئیس سازمان سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..