تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال مودریچ به اینتر در ژانویه غیرممکن است

۷۸۳۵۷۶

۱۲۷۰ بازدید

پیرو اوسلیو، مدیر ورزشی اینترمیلان تاکید کرد که انتقال لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید به اینتر در ژانویه غیرممکن است.

ورزش سه: پیرو اوسلیو، مدیر ورزشی اینترمیلان تاکید کرد که انتقال لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید به اینتر در ژانویه غیرممکن است.

اینترمیلان در طول نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب مودریچ بود و به هدف خود نزدیک شده بود ولی در نهایت، آنها راه به جایی نبردند و مودریچ در رئال ماندنی شد. برخی رسانه ها از احتمال انتقال او به سری آ در زمستان خبر داده بودند که حال اوسلیو این موضوع را تکذیب کرد.

انتقال مودریچ به اینتر در ژانویه غیرممکن است

او گفت:" در حال حاضر ما تیم قدرتمندی در اختیار داریم، بازی های زیادی تماشا می‌کنیم و بازیکنانی را زیر نظر داریم. مطمئنم که پس از بررسی این بازیکنان می‌توانیم در پست‌هایی که نیاز به تقویت داریم، بازیکن جذب کنیم. انتقال مودریچ در ژانویه غیرممکن است ولی ما می‌دانیم چه بازیکنانی را باید زیر نظر داشته باشیم. مهم ترین چیز برای پنجره بعدی نقل و انتقالات، کیفیت بازیکنان است."

اوسلیو سپس راجع به تمدید قرارداد ایکاردی گفت:" ما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم و این را پنهان نمی‌کنیم. جلسه ای داشتیم و صحبت هایی انجام شده است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال مودریچ به اینتر در ژانویه غیرممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..