تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL در برابر نسل گذشته خود +عکس

تفاوت‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL در برابر نسل گذشته خود +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، شایعه و اخبار لو رفته، کمپانی گوگل نسل جدید پرچمداران خود یعنی گوشی‌های سری Pixel 3 را معرفی کرد. نام این گوشی‌ها Pixel 3 و Pixel 3 XL بود و با توجه به اینکه ویژگی‌های آن قبل از معرفی لو رفته بود، باز هم حرف زیادی برای صحبت درباره این ویژگی‌ها باید در مراسم نیویورک گوگل زده می‌شد. تفاوت‌های این نسل با نسل گذشته زیاد بود و بهتر است با مقایسه ویژگی‌های دو نسل، با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

در نگاه نخست، مهم‌ترین تغییرات در نسل جدید این دستگاه‌ها، به ظاهر آن‌ها بازمی‌گردد، پیکسل ۳ ایکس‌ال با هدف رقابت با محصولات پرچمدار کنونی، از نمایشگری با بریدگی استفاده می‌کند، حال آنکه نسخه کوچک‌تر از نمایشگری کشیده با حاشیه‌های متقارن استفاده می‌کند.

بالاخره گوگل بدنه فلزی را برای گوشی‌های خود کنار گذاشته و از ترکیب Gorilla Glass 5 و آلومینیوم در محصولات جدید خود استفاده کرده است. بدین ترتیب امکان اضافه شدن قابلیت شارژ بی‌سیم به آن‌ها را فراهم کرده است. دوربین اصلی Pixel 3 تفاوتی با گذشته ندارد و مهندسان گوگل تمرکز خود را به بهبود نرم‌افزار آن معطوف کرده‌اند اما دوربین سلفی اکنون از نوع دوگانه است و از دو سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنزهای واید و عادی بهره می‌برد.

Pixel 3 مانند اغلب پرچمداران اندرویدی از پردازنده‌ Snapdragon 845 برای تأمین نیازهای پردازشی خود استفاده می‌کند و این پردازنده را 4 گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی برای ذخیره‌سازی بدون قابلیت ارتقا همراهی می‌کند. از دیگر تفاوت‌های Pixel 3 نسبت به گذشته می‌توان به اضافه شدن هدفون بی‌سیم جدید Pixel Bud به جعبه‌ی آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه، می‌توانید تغییرات صورت گرفته در نسل جدید پرچمداران گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL نسبت به نسل گذشته آن‌ها را مشاهده کنید.

تفاوت‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL در برابر نسل گذشته خود +عکس

بیشتر بخوانید: پرچمداران گوگل معرفی شدند

انتهای پیام/

مقایسه پرچمداران جدید گوگل با نسل قبلی آن‌ها +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL در برابر نسل گذشته خود +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..