تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام مشکلات اقتصادی با مدیریت جهادی حل می‌شود

ساعت: 13:48 منتشر شده در مورخ: 1397/07/20 شناسه خبر: 1417769

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر با مدیریت جهادی اقدام کنیم می‌توانیم مقابله کرده و تمام مشکلات اقتصادی در درون و چه مشکلاتی که ناشی از تحریم است را حل خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: هیچ فردی شریک خدا نیست هر آن چیزی که در این عالم وجود دارد مخلوق است و تنها صاحب اختیار و مالک آنها خداوند است.

وی افزود: خداوند به وظیفه ربوبیت خود عمل کرد و هر چه در این عالم می‌گذرد به معشیت اوست، برخی موجودات را به‌صورت تکوینی خلق کرد که نمی‌توانند نافرمانی کنند و خداوندی که وارث آسمان و زمین است.

طبرسی یادآور شد: خداوند اول و آخر هر کاری است هر چه می‌دهد پس می‌گیرد، انسان تسبیح خدا را به اراده و اختیار خود انجام می‌دهد خدا این عالم را برای انسان خلق کرد در این راستا انسان می‌تواند راه بد در پیش بگیرد یا اینکه راه خوب در پیش گرفته و تقوا پیشه کند، هر کس راه خدا را انتخاب کند در آخرت خیر میبند و هر کس راه بد در پیش بگیرد در آخرت باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: اثر خداشناسی بسیار خوب است اثر خودشناسی هم مهم است، انسان موحد مسؤول است باید در تمام کارها خدا را در نظر گرفته و از راه درست خارج نشود.

طبرسی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مصلی شهرستان ساری اظهار کرد: دو دسته درباره خدا با هم می‌جنگند عده‌ای کافر و گروهی مومن هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم عاشورا و اسارت را در یک کلمه خلاصه کنیم باید بگوییم که امام حسین (ع) یک نه بزرگ به کافران آن دوران گفت و پس از آن شهید شد، دشمنان ما هم آنی ما را راحت نمی‌گذارند چرا که ما به حقانیت خدا قسم خوردیم و خواستیم مردم زیر سایه خدا در این مملکت زندگی کنند.

طبرسی یادآور شد: در شرایط حال حاضر تحریم که مقام رهبری اختیار را به عهده قوه سه‌گانه گذاشتند، اگر تسلیم شویم جواب خون شهیدان را چه خواهیم داد، ما باید در راه مولایمان امام حسین (ع) قدم گذاشته و بگوییم ما یاران حسینیم که هزینه‌هایی هم برای ما هم دشمنان اسلام دارد.

امام جمعه ساری افزود: به جرأت می‌گوییم داعش را آمریکا به وجود آورده به واسطه ۸۰ سند مستند که در دست است‌، و ما توانستیم خون داعشی‌ها بریزیم.

وی خاطرنشان کرد: این مشکلات امتحان الهی است، بحث نظام بانکی، تورم، نقدینگی، گرانی و بیکاری را داریم و قابل حل است همچنین به فرموده مقام رهبری که فرمودند؛ «تا من زنده‌ام نمی‌گذارم هیچ اتفاقی بیفتد» و امیدواریم پیروزی از آن ما باشد.

طبرسی با اشاره به اینکه ما در سطح دنیا شهید دادیم، اظها کرد: این کشور بن‌بست ندارد، اگر با مدیریت جهادی اقدام کنیم می‌توانیم مقابله کرده و تمام مشکلات اقتصادی در درون و چه مشکلاتی که ناشی از تحریم است را حل خواهیم کرد، همچنین به کار بستن راه حل‌های خردمندانه، اثرگذار است.

وی با اشاره به رخداد سیل اخیر که در غرب استان مازندران مشکلاتی را به همراه داشته گفت: ما احساس همدردی کرده و مسؤولان دولت حضور پیدا کرده و گره‌گشایی کردند همچنین پل نوساز نوشهر خراب شد و این شبهه ایجاد شد که شاید مسؤولان کار خود را به درستی انجام ندادند و باید بیشتر کار کنند.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: اربعین حسینی امسال اربعین حماسی است امیدواریم با امنیت به خوبی زائران کربلا زیارت کرده و بازگردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام مشکلات اقتصادی با مدیریت جهادی حل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..