تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت آموزی شرط فعالیت اردوگاه‌ها/ فعالیت یکنواخت، دانش آموز را دلزده می‌کند/ اردوگاه‌ها فقط متعلق به معاونت فرهنگی پرورشی نیست

در آئین اختتامیه سومین همایش مدیران اردوگاه‌‌ها مطرح شد؛

مهارت آموزی شرط فعالیت اردوگاه‌ها/ فعالیت یکنواخت، دانش آموز را دلزده می‌کند/ اردوگاه‌ها فقط متعلق به معاونت فرهنگی پرورشی نیستمدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آمورش و پرورش گفت: مهارت آموزی را در اردوگاه مستقر کنیم و اگر چنین نشود اردوگاه ها تعطیل خواهند شد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رمضانی مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آمورش و پرورش در آئین اختتامیه سومین همایش آموزشی - کاربردی مدیران اردوگاه ها، روسای ادارات و کارشناسان فرهنگی هنری سراسر کشور اظهار کرد: بر اساس تاکیدات وزیر باید شرایطی را فراهم کنیم که داتش آموزان بتوانند مهارت را بیاموزند لذا باید با ایجاد تغییرات لازم، مهارت آموزی را در اردوگاه مستقر کنیم و اگر چنین نشود اردوگاه ها تعطیل خواهند شد.

رمضانی تصریح کرد: اردوگاه ها تنها به معاونت پرورشی تعلق ندارد لذا باید شرایط به گونه ای رقم بخورد که همه معاونت ها برنامه های خود را در این اردوگاه اجرا کنند.

اردو یکی از راه‌های تربیت دانش آموزان است

در ادامه عسکری نیکزاد، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این آئین اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش آموزش تربیت نسل آینده است

وی خاطرنشان کرد: در اردوها مشخص می‌شود فعالیت های تربیتی ما نتیجه بخش بوده است یا خیر، لذا اردو یکی از راه های تربیتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران اذعان کرد: فعالیت های یک نواخت دانش آموز را دچار دلزدگی می‌کند لذا مهارت هایی مانند صبر،تعامل،تحمل دیگران و سایر مهارت های اجتماعی را در اردوها به دانش آموزان بیاموزیم.

وی ادامه داد: تعیین اهداف اردو، آموزش مربیان و سرپرستان اردو، استفاده از وسایل نقلیه مناسب و مجهز برای ایاب وذهاب دانش آموزان از اساسی ترین مسائل برگزاری اردوهاست.

نیکزاد تصریح کرد: طراحی، اجرا و ارزشیابی سه اصلی است که باید همواره در حین برگزاری اردوها به آن توجه کنیم.

وی استفاده از تجربیات اردویی دوره های گذشته در برگزاری اردوها را بسیار موثر دانست وافزود: در انتخاب محل برگزاری اردوها باید دقت شود مکان هایی انتخاب شود که کمترین خطر را برای دانش آموزان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: همه فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری اردوها، مقدمه رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه است.

شایان ذکر است: در پایان این اختتامیه از تعدادی از پیشکسوتان و فعالان حوزه فرهنگی و هنری و اردویی تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت آموزی شرط فعالیت اردوگاه‌ها/ فعالیت یکنواخت، دانش آموز را دلزده می‌کند/ اردوگاه‌ها فقط متعلق به معاونت فرهنگی پرورشی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..