تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچکترین زائر امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین+ فیلم

کوچکترین زائر امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین حسینی نزدیک است و حال و هوای عزاداران شهادت امام حسین علیه السلام در نقاط مختلف دنیا که خود را برای سفر به کربلا آماده می‌کنند، حال و هوایی دیدنی و وصف ناپذیر است.

حضور کودکان و خردسالان به همراه پدر و مادر در مراسم با شکوه و گسترده پیاده روی اربعین همواره جزو دیدنی ترین صحنه‌هایی است که در این مراسم به چشم می‌خورد. سفر با نوزادان و کودکان سختی‌ها و مشقات خاص خود را به همراه دارد و پدرها و مادران عاشق اهل بیت علیه السلام این سختی را در سفر به کربلا به شوق زیارت حرم امام حسین علیه السلام در زمان اربعین تحمل می‌کنند.

کم نیستند تعداد کودکانی که در مراسم اربعین در آغوش پدر و مادر خود و دوشا دوش آن‌ها حضور دارند و این‌ها همه نشانه عشقی است که از کودکی در وجود شیعیان و محبان اهل بیت علیه السلام وجود دارد و با جان و روح آن‌ها آمیخته شده است.

در ادامه فیلمی از کوچکترین زائر امام حسین علیه السلام را می‌بینید که با سر بند «یا رقیه» ای که به پیشانی دارد، چهار دست و پا قدم‌های پدر و مادرش را در مراسم اربعین در سال‌های گذشته دنیال می‌کند و این روزها حس خوبی را برای کاربران فضای مجازی به وجود آورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچکترین زائر امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..