تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی جدید اینستاگرام سردار سلیمانی از لحظات منتشر نشده‌ی حضور وی در سوریه

سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش در مراسم شب خاطره دفاع مقدس تأکید کردند که امروز نیز اگر پیام شهیدان و دوران جنگ هشت‌ساله را به گوش جان و به‌درستی بشنویم، دچار ترس و اندوه نخواهیم شد و از آن، پیامِ بهجت و شجاعت و اقدام برای ما به ارمغان خواهد آمد.

سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی نیز چندی پیش با تأکید بر اینکه باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم، از برخی از اقداماتی که موجب فراموشی یاد شهدا می‌شود انتقاد کردند.

صفحه اینستاگرامی منتسب به سرلشکر سلیمانی نماهنگی از سخنرانی اخیر رهبرانقلاب و حاج قاسم پیرامون شهدا را با عنوان "صدای شهیدان" منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی جدید اینستاگرام سردار سلیمانی از لحظات منتشر نشده‌ی حضور وی در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..