تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی گلزار با شرکت کننده «برنده باش» برای کمک به کرمانشاهی ها+فیلم

همراهی گلزار با شرکت کننده «برنده باش» برای کمک به کرمانشاهی ها+فیلمبه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی «برنده باش» درباره هدف خود از دریافت جایزه از این مسابقه گفت: می خواهم برای بچه هایی که در کرمانشاه به مدرسه می روند لوازم التحریر بگیرم که این موضوع واکنش مثبت محمد رضا گلزار (مجری مسابقه برنده باش) همراه شد و گلزار هم گفت: من هم مبلغ ده میلیون  کمک می کنم .

بخشی از صحبت های گلزار با این شرکت کننده را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ مسابقه «برنده باش» با هدف ارتقای سطح فرهنگ جامعه و افزایش سرانه مطالعه با اجرای محمدرضا گلزار هر هفته پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اتفاقی جالب در برنامه «برنده باش»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی گلزار با شرکت کننده «برنده باش» برای کمک به کرمانشاهی ها+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..