تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترين زلزله هفته در برازجان/ ثبت ٤٦ زمين لرزه در كشور

بزرگترين زلزله هفته در برازجان/ ثبت ٤٦ زمين لرزه در كشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله های رخ داده در کشور را از 22 تا روز 27 اریبهشت ماه را به اطلاع می رسانیم، 43 زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه 14 مهر ماه:

در اردکان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 7 کیلومتر رخ داده است؛ در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر به وقوع پیوسته است، بجنورد استان خراسان شمالی را زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند.

در برازجان استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی 3.8 در عمق 15 کیلومتر ثبت شده است، در تازه آباد زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 16 کیلومتر گزارش شده است، میمند استان فارس را زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 12 کیلومتر لرزاند.

بیشتر بخوانید: آیا احتمال زلزله ۷ ریشتری گسل شمال تهران دو برابر شده است؟

یکشنبه 14 مهر ماه:

در محمدآباد ریگان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتر رخ داده است، زلزله دیگر این استان به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر بوده است، در قلعه تل استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر به وقوع پیوسته است. در قلعه تل استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 3.8 ریشتر در عمق 13 کیلومتر گزارش شده است، جیرنده استان گیلان را زلزله‌ای به بزرگی 3.3 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند.

دوشنبه 16 مهر ماه:

در حسینیه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر ثبت شده است؛ در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است، در ساغند استان یزد زلزله‌ای به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است.

در الیگودرز استان لرستان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر ثبت شده است، تازه آباد را زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند؛ در سفیددشت استان چهار محال و بختیاری زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 5 کیلومتر گزارش شده است.

سه‌شنبه 17 مهر ماه:

در تازه آباد استان فارس زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است؛ لاله زار استان کرمان را زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند، در سردشت استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی 3.6 ریشتر در عمق 28 کیلومتر رخ داده است. در شندآباد استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 7 کیلومتر گزارش شده است.

در سلمان شهر استان مازندران زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است،‌ در شیرگاه استان مازندران زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 16 کیلومتر رخ داده است. در نودژ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 20 کیلومتر گزارش شده است.

چهارشنبه 18 مهر ماه:

در بهاباد استان یزد زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتر به ثبت رسیده است؛ بندر جاسک استان هرمزگان را 3.3 ریشتر در عمق 18 کیلومتر لرزاند، در نودان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است، زلزله دیگر این استان به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتر بوده است، بار دیگر زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 12 کیلومتر نودان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: توصيه های ايمنی اورژانس برای زمان زلزله

پنجشنبه 19 مهر ماه:

در مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است؛ سیرچ استان کرمان را زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند، در ینگی قلعه علیا استان خراسان شمالی زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 9 کیلومتر گزارش شده است، در شهداد استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است. در سرگز استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است.

در دوزین استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 25 کیلومتر رخ داده است؛ در سرجنگل استان سیستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگی 3.2 ریشتر در عمق 15 کیلومتر گزارش شده است، تیباج استان سمنان را زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 4کیلومتر لرزاند، در فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3.6 ریشتر در عمق 28 کیلومتر رخ داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترين زلزله هفته در برازجان/ ثبت ٤٦ زمين لرزه در كشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..