تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ربات در پارلمان انگلیس حاضر می‌شود!

۷۸۳۴۸۶

۱۶۰ بازدید

قرار است برای نخستین بار در سه شنبه هفته آتی یک ربات در پارلمان انگلیس حاضر شود تا قابلیت های ربات های مجهز به هوش مصنوعی در عرصه های مختلف مانند کمک به سالمندان و آموزش کودکان را نمایش دهد.

خبرگزاری مهر: رباتPepper بخشی از یک پروژه تحقیقاتی بین المللی است که با هدف توسعه نخستین ربات های هوشمندی اجرا می شود که به افراد سالمند کمک می کنند.

یک ربات در پارلمان انگلیس حاضر می‌شود!

روز سه شنبه آتی کمیته آموزشی پارلمان انگلیس از پپر سوالاتی می پرسد که به توسعه هوش مصنوعی مرتبط است. همچنین وزرای این کشور نتیجه همکاری این ربات با دانشجویان دانشگاهMiddlesex را بررسی می کنند. این همکاری مربوط به تحقیقات درباره استفاده از ربات ها در آموزش کودکان دبستانی است.

همچنین در این دیدار قابلیت های ربات برای وزرا نمایش داده می شود و آنها شیوه کمک پپر به سالمندان را مشاهده می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ربات در پارلمان انگلیس حاضر می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..