تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر جدید آنر Magic 2 منتشر شد +فیلم

تیزر جدید آنر Magic 2 منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به طور قطعی می‌توان گفت یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های نمایشگاه IFA 2018، بخشی بود که کمپانی آنر خبر از یک گوشی جدید را داد و تیزری از آن برای عموم به نمایش گذاشت.

آنر در نمایشگاه IFA 2018 قول معرفی اسمارت‌فون جدید خود، Magic 2 را به همه داد و اعلام کرد این گوشی دوربین سلفی بیرون جهنده دارد که به صورت کشویی بیرون می‌آید و با توجه به این مکانیزم نسبت به بیرون جهنده‌های مکانیکی اتوماتیک بهتر است. کمپانی آنر همچنین قول داده بود که این گوشی را قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

 آنر به تازگی پوستری از این گوشی جدید را در سایت خود بارگذاری کرده بود که نشان می‌داد این گوشی قرار است در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) به صورت رسمی معرفی شود. زمانی که وارد سایت این کمپانی چینی بشوید، پوستر تبلیغاتی این شرکت از آنر Magic 2 نمایان می‌شود که تاریخ رونمایی رسمی آن یعنی 31 اکتبر (نهم آبان) را نشان می‌دهد.

این رونمایی یکی از مورد انتظارترین رونمایی‌های امسال بوده است چرا که در خبرهای فاش شده از آن گفته شده این گوشی با فناوری شارژ فوق سریع Magic، صفحه نمایش بدون حاشیه و چند قابلیت هوش مصنوعی و از همه مهم‌تر دوربین سلفی بیرون جهنده معرفی خواهد شد.

این کمپانی به تازگی یک تیزر از Magic 2 در تلویزیون چین منتشر کرده است که دید بهتری نسبت به این گوشی در ذهن ما ایجاد می‌کند. این ویدئو فقط چند رنگ پخش در هوا را نشان می‌دهد و یک موسیقی هیجان بخش دارد تا بینندگان خود را برای معرفی آخر اکتبر این گوشی آماده کند. در عین حال، با نگاه به پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود که دوربین اصلی آن دوربینی دوگانه افقی است. این دوربین در سمت چپ پنل پشتی در قسمت بالا قرار گرفته است و فلش هم زیر لنزهای دوربین قرار گرفته است. اسکنر اثر انگشت در این ویدئو دیده نمی‌شود و احتمال دارد که این حسگر زیر صفحه نمایش باشد پس می‌توان نتیجه گرفت که پنل صفحه نمایش این گوشی OLED است.

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی کمپانی آنر برای گوشی Magic 2 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ۹ آبان، تاریخ رونمایی رسمی گوشی جدید آنر +عکس

انتهای پیام/

تیزر جدید زمان معرفی آنر Magic 2 در تلویزیون چین منتشر شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر جدید آنر Magic 2 منتشر شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..