تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زره نامرئی که جبرئیل در اوج یک جنگ برای پیامبر(ص) آورد+فیلم

زره نامرئی که جبرئیل در اوج جنگ برای پیامبر (ص) آورد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پیامبر(ص) در یکی از جنگ ها برای جلوگیری از صدمه دیدن زره‌ای بزرگ به تن کرده بودند که ناگهان جبرئیل از آسمان نزد ایشان فرود می آید.

در این لحظه جبرئیل که دعایی همراه خود برای حضرت محمد(ص) آورده بود،فرمود:آنچه تو را از آسیب ها حفظ می کند این دعاست،به این صورت که در احاطه اسماء و صفات الهی قرار خواهی گرفت.

خواندن این دعا در هر زمان مفید خواهد بود مخصوصا در شب اول ماه رمضان مستحب است.مرحوم علامه مجلسی نیز قرائت آن را در شبهای قدر هم توصیه کرده اند.

جزئیات بیشتر در این باره را در فیلم زیر مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:کدام عمل در گرمای سوزان قیامت سایه‌بانمان خواهد شد؟ +فیلم

انتهای پیام/

زره ای که جبرئیل از آسمان برای حضرت محمد آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زره نامرئی که جبرئیل در اوج یک جنگ برای پیامبر(ص) آورد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..