تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل توسط فاکسکان تولید می‌شوند

گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل، به‌جای آنکه توسط شرکت‌های ال‌جی یا اچ‌تی‌سی تولید شود، توسط شرکت فاکسکان تولید می‌شود.

هما‌نطور که انتظار می‌رفت گوگل در رویدادی بزرگ در تاریخ ۱۷ مهرماه،  معرفی کرد.

با آنکه بسیاری از علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند گوگل تصور می‌کنند که این گوشی‌های هوشمند جدید نیز همانند گوشی‌های هوشمند نسل قبلی توسط شرکت‌های ال‌جی یا اچ‌تی‌سی تولید می‌شوند، ولی خبرهای جدید چیز دیگری می‌گوید. به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل توسط تیم پیکسل در گوگل طراحی شده‌اند. در اصل طراحی این دو گوشی توسط مهندسان HTC که گوگل سال گذشته به تصاحب کرد، انجام نشده است بلکه محصولات جدید گوگل توسط شرکت فاکسکان تولید می‌شوند.

مقاله‌های مرتبط:

در اصل باید بگوییم که شرایط تولید گوشی‌های جدید گوگل با آنچه پیشتر در مورد گوشی‌های نسل قبلی وجود داشت متفاوت است. گوشی های هوشمد پیکسل و پیکسل ایکس ال هر دو توسط شرکت اچ‌تی‌سی طراحی و ساخته شده بودند. گوشی هوشمند پیکسل ۲ نیز توسط اچ‌تی‌سی طراحی و ساخته شده بود. گوشی هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال توسط شرکت ال‌جی طراحی و ساخته شده بود. ولی ظاهر به‌نظر می‌رسد که هر دو گوشی هوشمند  Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل نه تنها توسط اچ‌تی‌سی ساخته نشده‌اند، بلکه مهندسانی که اواخر سال گذشته‌ی میلادی شرکت گوگل از شرکت اچ‌تی‌سی برای طراحی و ساخت گوشی هوشمند خود به‌کار گرفته بود، در طراحی و ساخت دستگاه‌های جدید گوگل حضوری نداشته‌اند. شاید یکی از دلایل تغییرات بسیار زیاد در طراحی گوشی‌های هوشمند جدید گوگل، تغییر تیم مهندسی است که روی گوشی هوشمند کار کرده‌اند و ظاهرا تیم جدید برخی از ایده‌های طراحی تیم مهندسی اچ‌تی‌سی را قبول نداشته و آنها را تغییر داده‌اند.

پیکسل 3 / Pixel 3

گوگل در مراسم معرفی گوشی‌های هوشمند پیکسل و یا سایر محصولات سخت‌افزاری خود، همیشه روی این موضوع تاکید می‌کند که محصولات توسط گوگل ساخته شده‌اند. درصورتی که در واقعیت اینطور نیست. گوگل برای طراحی گوشی‌های هوشمند پیکسل از همکاری شرکت‌هایی همچون اچ‌تی‌سی و ال‌جی کمک می‌گرفت. حتی گوشی‌های هوشمند این شرکت توسط سایر شرکت‌ها تولید می‌شوند. 

 اما ظاهرا در سال جاری، شاهد تغییراتی در استراتژی‌های گوگل هستیم. به‌نظر می‌رسد که تیم طراحی گوگل، پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را طراحی کرده‌ است. اما براساس برخی شایعه‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که تیم طراحی خود گوگل قصد ندارد کار طراحی گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل را برعهده بگیرد. یکی از دلایل آنکه مهندسان اچ‌تی‌سی، تولید پیکسل ۳ را برعهده ندارند این بوده است که وقتی قرارداد گوگل با این شرکت نهایی شد، تقریبا کار طراحی گوشی پیکسل 3 تمام شده بود. در نتیجه، قضیه بدین سمت رفت که گوشی هوشمند پیکسل ۳ و عملکرد آن بررسی شود. شاید مهندسان اچ‌تی‌سی بتوانند آنچه مدنظرشان بوده است در گوشی هوشمند پیکسل ۴ برای سال آینده‌ی میلادی پیاده‌سازی کنند. 

خبر تولید گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۳ توسط شرکت فاکسکان کمی جالب و البته عجیب است. در ماه‌‌های آگوست و سپتامبر، خبرهای فاش‌شده‌ی بسیاری از سوی فاکسکان در مورد گوشی‌های هوشمند جدید گوگل منتشر می‌شد. حتی به‌نظر می‌رسد که گوشی پیکسل ۳ ایکس ال از فاکسکان به‌سرفت رفته بود که بعدها خبرهایی در مورد این گوشی هوشمند از اوکراین و روسیه منتشر شد.

pixel 3 xl

حتی ماه‌ها قبل از رونمایی رسمی Pixel 3، . معمولا پیش از رونمایی یک گوشی هوشمند، برخی خبرهای غیر رسمی در مورد آن فاش می‌شود، ولی با سرعت گوشی هوشمند پبکسل ۳ ایکس ال، حجم خبرهای فاش‌شده در مورد آن غیر عادی بود. حتی شاهد  گوگل بودیم. این خبرهای فاش‌شده در مورد گوشی هوشمندی که هنوز معرفی نشده است، برای فاکسکان که تولید کننده‌ی آن است، خیلی خوب و جالب نیست. باتوجه به حجم خبرهای فاش‌شده و سرقت گوشی هوشمند جدید گوگل پیش از رونمایی رسمی، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد که گوگل بخواهد برای تولید گوشی‌های هوشمند بعدی خود مجددا سراغ فاکسکان برود. هرچند شرکت فاکسکان با شرکت‌های مختلفی کار می‌کند ولی باید در نظر داشته باشیم که شرکت فاکسکان تاکنون وارد تولید گوشی‌های هوشمند برای شرکت‌های  بزرگی همچون سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و اوپو که خودشان دارای کارخانه و خط تولید هستند نشده است. 

باید ببینیم که در ادامه، فاکسکان چه عملکردی از خود نشان می‌دهد و آیا گوگل برای گوشی‌های هوشمند بعدی خود متوسل به فاکسکان خواهد شد یا مجددا تغییر رویه خواهد داد؟ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل توسط فاکسکان تولید می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..