تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود برنامه آفیس قدرتمند تا جدیدترین نسخه پیام‌رسان سروش

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Copy - Text On Screen pro 2.2.6 نرم افزار تبدیل عکس به متن تایپ شده فارسی

نرم افزار Copy Text On Screen ابزار فوق حرفه ای در حوزه کپی متن از روی تصاویر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی متن های نوشته شده بر روی تصاویر را دریافت کنید. در بسیاری از مواقع شما نمی توانید متن های مورد نظر خود را کپی کنید؛ به عنوان مثال در نرم افزار اینستاگرام امکان کپی مطالب وجود ندارد. در چنین مواقعی می توانید با گرفتن اسکرین شات، از آن متن عکس تهیه کنید و با استفاده از نرم افزار Copy - Text On Screen متن نوشته را بدست آورید. این نرم افزار به قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.

Copy Text On Screen

دانلود Free Adblocker Browser 64.0.20 مرورگر حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی اندروید

حتما برای شما نیز پیش آمده که در حال گشت و گذار در وب، تبلیغات زیاد موجب اذیت و آزارتان شده باشد. شما می توانید با دانلود نرم افزار Free Adblocker Browser تبلیغات آزار دهنده را حذف کنید و از وب گردی خود لذت ببرید.

این نرم افزار از اجرای هرگونه تبلیغات جلوگیری و علاوه بر آن در مصرف باتری صرفه جویی می کند و میزان مصرف دیتا را نیز کاهش می دهد. این مرورگر پرقدرت دارای سرعتی بالاست و از ورود به صفحاتی که در آنها کدهای مخرب وجود دارد جلوگیری میکند.

Free Adblocker Browser

دانلود WPS Office + PDF 11.2.4 - برنامه آفیس قدرتمند اندروید

اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

دانلود WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios

دانلود C Mobile Call Recorder Premium v14.9 ؛ برنامه ضبط مکالمات دوطرفه اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها طوری است که به یک تماس و مکالماتی که در برقرار می‌شود بسیار وابسته و نیازمند هستند. به همین خاطر امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «C Mobile Call Recorder Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار C Mobile Call Recorder Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود C Mobile Call Recorder Premium v13.4 برنامه ضبط مکالمات دوطرفه برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 9.6.1؛ نرم افزار قدرتمند آفیس برای اندروید

بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF

دانلود Chronus: Home & Lock Widget Pro 10.11.1 مجموعه ویجت اندروید

نرم افزار Chronus: Home & Lock Widgets ابزاری است که به وسیله آن می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت سفارشی بسازید. این نرم افزار دارا ویجت های ساعت، تقویم و آب و هوا است. Chronus: Home & Lock Widgets دارای یک مجموعه ای از ساعت های دیجیتال و آنالوگ و تقویم با انواع فونت ها است که می توانید به دلخواه صفحه نمایش گوشی خود را طراحی کنید.

Chronus Pro

 دانلود GO SMS Pro Premium 7.70 – بهترین نرم افزار مدیریت اس ام اس اندروید 

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.


دانلود GO SMS Pro ؛ مدیریت حرفه ای پیامک ها

دانلود EssentialPIM Pro 5.5 ؛ برنامه مدیریت اطلاعات شخصی

نرم افزار EssentialPIM ابزاری فوق العاده در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید در سریع ترین زمان اطلاعات شخصی از قبیل شماره تلفن ها، یادداشت ها، فایل ها، رمز های عبور، تقویم و .. را از کامپیوتر خود به گوشی های اندوید یا آی او اس و یا بالعکس منتقل کنید.

این نرم افزار با کامپیوتر شما همسان سازی می شود و شما کافی است اطلاعات خود را در یک مکان تغییر دهید تا در دیگر گوشی ها آن تغییرات ایجاد شود. نرم افزار EssentialPIM در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است.

EssentialPIM برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود پیام‌رسان سروش نسخه 2.3.0؛ افزایش سرعت و دسترسی‌های پیشرفته

شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها به همنشین کاربران تبدیل شده‌اند و البته کاربران هم به دنبال بهترین آن‌ها برای استفاده هستند. در این میان برخی شبکه‌های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت‌های نسبی دست یافته‌اند. پیام رسان سروش نرم افزاری جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته است نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

تمرکز اصلی پیام رسان سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد. امکاناتی که بعضا در نرم افزار تلگرام هم یافت نمی‌شود.

دانلود پیام‌رسان سروش 1.8.0 برای اندروید و آی‌اواس

 

دانلود Unit Converter Pro 2.1.48 برنامه تبدیل واحدها برای اندروید

نرم افزار Unit Converter Pro یک ابزار فوق العاده در زمینه تبدیل واحد های مختلف به یک دیگر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید واحد های مختلف از جمله پول، ارتفاع، انرژی، زمان، سرعت و ... را در دیگر واحد ها محاسبه کنید. یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار، تبدیل بیش از 160 ارز جهانی به یکدیگر است.

تمامی فعالیت های این نرم افزار آفلاین و بدون نیاز به اینترنت انجام می شود. این نرم افزار دارای یک ماشین حساب قدرتمند است که توان حل معادلات سخت را داراست. نرم افزار Unit Converter Pro در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را کسب کرده است.

 

Unit Converter Pro برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود برنامه آفیس قدرتمند تا جدیدترین نسخه پیام‌رسان سروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..