تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما با بولیوی برای قهرمانی آبدیده می‌شویم و عراق در بازی با آرژانتین

ما با بولیوی برای قهرمانی آبدیده می‌شویم و عراق در بازی با آرژانتین

ورزش > فوتبال ملی - هر کس دیدگاهی دارد اما کارلوس کی‌روش نشان داده اصلا دوست ندارد آن کسی باشد که تیمش 4 گل می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی عراق در دیداری دوستانه برابر تیم ملی آرژانتین 4 گل خورد. آرژانتینی که بخشی از ستاره هایش را هم نداشت. عراقی ها حریف ایران در جام ملتهای آسیا هستند. همین بازی برای مردم این کشور شاید مثل یک رویا بود. آنها تمام تلاش‌شان را کردند برای این بازی اما بد باختند.

کی‌روش اما سالهاست که می گوید برایش مهم این‌است تیمش بد نبازد. او می گوید این بازی های بزرگ برای فوتبال‌مان عایدی ندارد و ما همچنان در این زمان ها با تیم هایی چون بولیوی و ونزوئلا برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می شویم!

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما با بولیوی برای قهرمانی آبدیده می‌شویم و عراق در بازی با آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..