تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش 8 میلیون نسخه‌ای گوشی Mi 8 شرکت شیائومی در چهار ماه

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی یکی از شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند است که مدت زمان زیادی از فعالیتش نمی‌گذرد، اما با این حال توانسته در میان کاربران جایگاه خود را پیدا کند. دلیل موفقیت زودهنگام شیائومی محصولات نسبتا با کیفیت اما با قیمت پایین و ارزان است که باعث می‌شود کاربران بسیاری از شرکت‌های دیگر را تصاحب کرده و آمار فروش قابل توجهی به جای بگذارد.

در همین رابطه به تازگی " لی جون " مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است که رکورد فروش جدیدی برای این شرکت ثبت شده است. این رکورد خبر از فروش 8 میلیون نسخه‌ای گوشی هوشمند Mi 8 دارد.

زمانی که صحبت از گوشی‌ Mi 8 می‌شود، منظور نسخه اصلی آن و تمامی نسخه‌های فرعی که به ترتیب Mi 8 Pro, Mi 8 Lite, و Mi 8 SE نام دارند، خواهد بود و از آنجایی که فقط 4 ماه از عرضه اولین نسخه سری Mi 8 می‌گذرد، آمار فروش هشت میلیون نسخه‌ای موفقیت بزرگی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که کاربران به خوبی با این سری ارتباط برقرار کرده‌اند.

همچنین گفتنی است؛ با توجه به این موضوع که دو گوشی هوشمند Mi 8 Pro و Mi 8 Lite به تازگی و در ماه سپتامبر عرضه شده‌اند هنوز جای فروش بیشتر دارند و به همین دلیل توقع می‌رود که یک تا دو میلیون دیگر به آمار فروش 8 میلیونی سری Mi 8 اضافه شود. همچنین لی جون مدیر عامل شیائومی اعلام کرده است که به منظور جشن گرفتن این موفقیت بزرگ نسخه اصلی این سری یعنی گوشی Mi 8 برای مدتی معین با 28 دلار تخفیف عرضه شده و با قیمت 314 دلار به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: تبلت کانورتیبل جدید گوگل به صورت رسمی معرفی شد +فیلم 

انتهای پیام/

گوشی Mi 8 شرکت شیائومی در مدت چهار ماه 8 میلیون نسخه‌ فروش رفت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش 8 میلیون نسخه‌ای گوشی Mi 8 شرکت شیائومی در چهار ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..