تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس دانشگاه پیام نور دولت آباد تغییر کرد

عباسعلی آروین به عنوان رییس دانشگاه پیام نور دولت آباد منصوب شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز مراسم تودیع دکتر علی زمانی رئیس سابق مرکز و دکتر عباسعلی آروین رئیس جدید مرکز با حضور دکتر محمد رضا جلالی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، جمعی از اساتید و کارکنان برگزار گردید.

دکتر جلالی با ابراز خرسندی از پیشرفت های دانشگاه پیام نور در سالهای اخیر و همچنین اقدامات خوب در مرکز دولت آباد، ابراز امیدواری کرد این تحولات در طول دوره مدیریت جدید و با حضور دکتر آروین با سرعت بیشتری به جلو پیش برود.

در ادامه دکتر آروین ضمن معرفی خود و تسلیت مناسبت ایام ماه محرم به تشریح برنامه ها و اهمیت دانشگاه در تولید علم و فن آوری به ایراد سخن پرداخت.

انتصاب عباسعلی آروین دانشگاه پیام نور دولت آباد

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس دانشگاه پیام نور دولت آباد تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..