تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی و مغازه لباس فروشی مهار شد

آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی و مغازه لباس فروشی مهار شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آتشپاددوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهدگفت: مقارن ساعت ۲۰:۱۰ امشب پنجشنبه یک مورد آتش سوزی انبار لوازم یدکی به آتش نشانی اعلام شد که آتش نشانان از ایستگاه‌های ۴،۱۱،۲۰،۲ همراه با خودروی تجهیزات به محل حریق اعزام شدند.

وی افزود: شعله‌های آتش از قسمت زیر زمین این انبار قابل مشاهده بود که سریعا آتش نشانان با اقدام به موقع ویک عملیات نفسگیر از گسترش آن به طبقه بالاتر جلوگیری کردند.

امعاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهداظهار داشت: با توجه به وجود مواد نفتی و لوازم یدکی موجود در انبار احتمال گسترش آتش بسیار بالا بود که آتش نشانان با تاکتیک و عملیات سریع اقدام به مهار و اطفاء حریق نمودند

رضایی افزود: علت و میزان خسارت حاصل از آتش سوزی در دست بررسی میباشد.


آتش سوزی مغازه لباسفروشی در محدوده حرم مطهر امام رضا (ع) مهار شد معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهدهمچنین از مهار آتش سوزی در یک مغازه لباس فروشی در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: مقارن ساعت ۲۱ امشب پنجشنبه یک باب مغازه لباسفروشی واقع در ابتدای خیابان نواب صفوی، داخل بازارچه حضرتی طعمه حریق شد.

رضایی افزود: آتش سوزی درقسمت انتهایی بازارچه حضرتی رخ داده بود که با حضور به موقع آتش نشانان قبل از رسیدن به دیگر مغازه‌ها مهار و اطفا شد.

وی  گفت: با توجه به حساسیت محل آتش سوزی و کاربری بازارچه بودن آن، ایستگاه‌های زیادی به محل حریق اعزام شدند. در این حریق ایستگاه‌های ۳۲،۲۴،۲ بهمراه موتورسیکلت‌های اطفا حریق به محل اعزام و عملیات کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهداظهار داشت: آتش از قسمت درب ورودی مغازه شروع شده بود که با اقدام سریع آتش نشان و باز کردن درب آن از گسترش حریق جلوگیری بعمل آمد.


رضایی گفت:میزان خسارت و علت دقیق حریق را در دست بررسی اعلام کرد.

انتهای پیام//م. خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی و مغازه لباس فروشی مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..