تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام نویسی بیش از ۳۶ هزار زائر پیاده اربعین از خراسان رضوی در سامانه سماح

دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی خبر داد؛


وی افزود: این افراد در قالب ۱۷ هزار و ۷۶۲ گروه موفق به ثبت نام در سامانه مذکور برای تشرف پیاده به زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) شده اند.


فروزان گفت: ثبت نام زائران پیاده اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه چهارم مهر ماه آغاز شده است.


وی از متقاضیان شرکت در این همایش بزرگ دینی درخواست کرد از مراجعه به کنسولگری عراق خودداری و برای ثبت نام به ۲۷۳ دفتر کارگزاری در سطح مشهد مقدس و استان مراجعه کنند.


فروزان با اشاره به هزینه‌های خروجی زائران پیاده گفت: مجموع هزینه‌های خروجی زائران پیاده ۴۱ دلار تعیین شده بود که مبلغ قابل پرداخت برای هر نفر ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان می‌شد، اما با دستور رئیس جمهور مبلغ ۱۰۷ هزار تومان از این مبلغ کسر شد و متقاضیان در شرایط جدید باید ۲۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان بپردازند.


دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی افزود: این رقم شامل ویزا، بیمه و خدمات هلال احمر می‌شود.

انتهای پیام// ه.ز

نام نویسی از زائران پیاده اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام نویسی بیش از ۳۶ هزار زائر پیاده اربعین از خراسان رضوی در سامانه سماح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..