تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفاء کرده ام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ علی اصغر طهماسبی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پنجمین نشست هم اندیشی احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان گلستان گفت: برای جلوگیری از اقدامات خراب کارانه گروه‌های معاند و تکفیری که در آماده باش بودیم شرایط را برای ترک مسئولیت مناسب ندیده و با تاخیر سه روزه استعفاء دادم.

وی ادامه داد: از عملکرد گذشته خود پشیمان نبوده و نیستم چراکه آن چه انجام داده ام طبق قانون و شرع بوده است.

طهماسبی به موضوعات مطرح شده در فضای مجازی و تلاش نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گلستان برای ابقاء واکنش نشان داد و گفت: سه روز پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان استعفاء خود را تقدیم استاندار کرده ام.

وی با رد هرگونه تلاش برای ابقاء در پست سازمانی گفت: زمانی که وزیر اطلاعات در گلستان حضور داشته اند نامه‌ای از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به ایشان داده شده بود که قبل از رفتن وزیر اطلاعات این نانه را تحویل گرفته ام و تا دو هفته بعد از آن هم استاندار از تحویل نشدن نامه به وزیر اطلاعات مطلع نبود.

وی از این اقدامات به عنوان کار‌های نانوشته برای تامین امنیت و آسایش مردم در استان یاد کرد و گفت: در این شرایط همه جریان‌های سیاسی باید در کنار هم باشیم تا مشکلات را کم کنیم چرا که خالی کردن دل مردم به مصلحت نظام و مردم نیست.


انتهای پیام/م

صحبت های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در  نشست هم اندیشی احزاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفاء کرده ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..